کد مطلب: 

274284

بیدخام: قیمت تمام شده خدمات تلفن ثابت را به شورای رقابت ارسال می‌کنیم

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: اجرای تعرفه‌های تلفن ثابت بر اساس مصوبات شورای رقابت، رگولاتوری و ستاد تنظیم بازار است و در حال حاضر شورای رقابت مدارکی مبنی بر قیمت تمام شده خدمات تلفن ثابت درخواست کرده است که به زودی برای آنها ارسال خواهد شد.
محمدرضا بیدخام

به گزارش سیتنا، محمدرضا بیدخام در برنامه تهران ۲۰ با موضوع بررسی دستورالعمل خدمات مکالمه صوتی تلفن ثابت، با بیان اینکه به منظور تحول در خدمت رسانی و توسعه، نیاز به حمایت همه جانبه از بخش مخابرات کشور وجود دارد، گفت: اعداد مصوبه اجرا شده از اول شهریور، حداقل هزینه نگهداری تلفن ثابت است.

وی افزود: شرکت مخابرات ایران ۲۹ میلیون تلفن ثابت دایری دارد و حدود پنج میلیون آن مربوط به تلفن ثابت روستایی است.

بیدخام گفت: تمام مبلغ مصوب شده در قبوض، به دلایل مختلف اعم از عدم پرداخت مشترکان و برخی از مشترکان خانگی و تجاری دریافت و محقق نمی شود و در بهترین حالت، با اجرای تعرفه خدمات این شرکت طبق مصوبات شورای رقابت، حوزه تنظیم مقررات و ستاد تنظیم بازار، درآمد مخابرات در حوزه تلفن ثابت از زیان دهی خارج شده و به نقطه سر به سر می رسد.

وی در خصوص صحبت نماینده شورای رقابت گفت: نظام حسابداری و بهای خدمات تمام شده را در اسرع وقت به شورای رقابت و نهادهای مربوطه ارسال می کنیم.

وی با بیان اینکه تعرفه‌های جدید تلفن ثابت بر اساس مصوبه‌ی ستاد تنظیم بازار اعمال شده است، گفت: شرکت مخابرات همواره تمامی فعالیت های خود را بر اساس قانون تجارت و مصوبات و الزامات حوزه رگولاتوری انجام می‌دهد، بر این اساس مدارک و مستندات مورد نیاز به شورای رقابت ارسال می شود.

بیدخام با تشریح وضعیت زیان دهی خدمات تلفن ثابت گفت: با موافقت شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار، این مصوبه از ابتدای شهریورماه اجرایی شده است تا علی رغم ثابت ماندن تعرفه ها در ۱۲ سال اخیر و رشد چندین برابری نرخ ارز و تورم بتواند به ارایه خدمات ارتباطی به همه ذی نفعان بپردازد.

وی با بیان اینکه با تعرفه ۱۲ سال قبل امکان ارائه خدمات وجود ندارد، افزود: علی رغم تمام مشکلات نگاه حمایتگرانه به شرکت مخابرات الزامی است و با توجه به ضرورت پیاده سازی الزامات توسعه ای و رشد اقتصادی در کشور، شرکت مخابرات ایران همواره خدمات رسانی گسترده خود را در سراسر کشور و در چارچوب مشتری مداری ادامه می دهد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران افزود: اجرای تعرفه‌های تلفن ثابت بر اساس مصوبات شورای رقابت، رگولاتوری و ستاد تنظیم بازار است و در حال حاضر شورای رقابت مدارکی مبنی بر قیمت تمام شده خدمات تلفن ثابت درخواست کرده است که به زودی برای آنها ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-11-15 09:02

افزودن دیدگاه جدید