کد مطلب: 

273865

جزئیات اجرای تعرفه‌گذاری خدمات شبکه تلفن ثابت بررسی شد

مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران و رگولاتوری جزئیات بهای تمام شده خدمات شبکه تلفن ثابت و مدل محاسبه هزینه تعرفه‌گذاری را بررسی کردند.
مخابرات و رگولاتوری

به گزارش سیتنا، در نشستی با حضور رییس و اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و معاونان شرکت مخابرات ایران و دکترعباسی شاهکوه، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاونین سازمان به بررسی جزئیات بهای تمام شده خدمات شبکه تلفن ثابت و تشریح مدل محاسبه هزینه تعرفه گذاری پرداختند.

بر اساس همین گزارش، با توجه به اینکه شرکت مخابرات همواره در چارچوب مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات فعالیت می کند. به بررسی بهای تمام شده خدمات مخابرات پرداخته شد و در زمینه اجرای مصوبات مرتبط تبادل نظر شد.

در این جلسه ضمن تشریح صورت های مالی شرکت مخابرات ایران و شرح کاملی از درآمد عملیاتی و بررسی هزینه، سود و زیان ناخالص، منابع انسانی و کارکنان بررسی و میزان هزینه های پرسنلی مورد توجه قرار گرفت که بیشترین هزینه را شامل می شود.

در این جلسه ضمن تحلیل سود و زیان بر اساس خدمات دسترسی شبکه، مکالمه و نگهداری خطوط تلفن ثابت، هزینه های حاکمیتی تحمیل شده به شرکت نیز از جمله مواردی عنوان شد که موجب افزایش هزینه های غیر متعارف در شرکت مخابرات ایران شده است.

چالش اصلی در شبکه تلفن ثابت شرکت مخابرات عدم تعادل پایدار بین هزینه و درآمد است که موجب کاهش قدرت در آمدزایی در بخش می شود.

مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران با تاکید بر تعامل و همکاری سازمان تنظیم مقررات با شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور ارتباطی که می تواند حیات دوباره به ارتباطات کشور بدهد و علاوه بر افزایش سهم بازار ارتباطات، موجب تامین منافع دوسویه برای این شرکت ها و شرکت مخابرات ایران خواهد شد از نهادهای حاکمیتی خواستار کمک فوری در خروج مخابرات از شرایط سخت شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-11-02 11:42

افزودن دیدگاه جدید