کد مطلب: 

273189

رفع مشکل ارتباطی ۲۰۴۱ روستا و اتصال به شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: در راستای تحقق عدالت ارتباطی و اهداف دولت مردمی، با تلاش و مجاهدت همکارانم در وزارت ارتباطات و همکاری اپراتورهای مخابراتی، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون مشکل ارتباطی ۲۰۴۱ روستای دیگر حل شده است و آنها به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند.
عیسی زارع پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در کانال اطلاع رسانی خود در یکی از پیام رسان‌های داخلی، آورده است:

روز جمعه گذشته در مراسم گرامیداشت «روز ملّی روستا» که با حضور ریاست محترم جمهور برگزار شد، بخشی از پروژه های یکسال گذشته وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستاها نیز افتتاح شد.

مفتخرم که اعلام کنم در راستای تحقق عدالت ارتباطی و اهداف دولت مردمی، با تلاش و مجاهدت همکارانم در وزارت ارتباطات و همکاری اپراتورهای مخابراتی، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون مشکل ارتباطی ۲۰۴۱ روستای دیگر حل شده است و آنها به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند.

وزیر ارتباطات گفت: بدینوسیله از همه کسانی که برای به ثمر نشستن این طرح‌ها و برقراری ارتباطات پایدار و پرسرعت این روستاها تلاش کرده اند و لبخند رضایت را بر لب هموطنان عزیزِ این روستاها نشانده‌اند، تقدیر و تشکر می کنم و برای همه آنان آرزوی سلامتی و توفیق دارم.

به فضل الهی طبق برنامه ریزی صورت گرفته، تا پایان امسال ۹۵ درصد روستاهای بالای بیست خانوار و تا پایان شهریور سال آینده همه روستاهای بالای بیست خانوار به شبکه پایدار و پرسرعت متصل خواهند شد تا طعم شیرین فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی به همه هموطنان عزیزم در روستاهای دور و نزدیک ایرانی اسلامی چشانده شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-10-13 09:47

افزودن دیدگاه جدید