کد مطلب: 

272951

شرکت مخابرات ایران: اجرای تعرفه خدمات این شرکت طبق مصوبات شورای رقابت، حوزه تنظیم مقررات و ستاد تنظیم بازار است

شرکت مخابرات ایران با انتشار اطلاعیه‌ای در خروجی سایت این شرکت در پاسخ به دستور اخیر شورای رقابت که توقف هرگونه افزایش در تعرفه‌های تلفن ثابت را خواستار شده بود، اعلام کرد: همواره تمامی فعالیت های خود را بر اساس قانون تجارت و مصوبات و الزامات حوزه رگولاتوری انجام می‌دهد، بر این اساس مدارک و مستندات مورد نیاز به شورای رقابت ارسال می شود.
شرکت مخابرات ایران: اجرای تعرفه خدمات این شرکت طبق مصوبات شورای رقابت، حوزه تنظیم مقررات و ستاد تنظیم بازار است

به گزارش سیتنا، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: این شرکت همواره تمامی فعالیت های خود را بر اساس قانون تجارت و مصوبات و الزامات حوزه رگولاتوری انجام می دهد و با رعایت الزامات قانونی پروانه فعالیت صادره و مصوبات هیات مدیره، علی رغم ثابت ماندن تعرفه ها در ۱۲ سال اخیر و رشد چندین برابری نرخ ارز و تورم به ارایه خدمات ارتباطی به همه ذی نفعان می پردازد.
 
این خبر با اشاره به اینکه ابلاغ "دستورالعمل نحوه تنظیم هزینه ماهیانه تلفن ثابت" پس از پیشنهاد و موافقت کمیسیون تنظیم مقررات و شورای رقابت و پس از بررسی توسط ستاد تنظیم بازار صورت گرفته است، می‌افزاید: با توجه به ضرورت پیاده سازی الزامات توسعه ای و رشد اقتصادی در کشور ، شرکت مخابرات ایران همواره خدمات رسانی گسترده خود را در سراسر کشور و در چارچوب مشتری مداری ادامه می دهد.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران: تعرفه‌های جدید تلفن ثابت بر اساس مصوبه‌ی ستاد تنظیم بازار اعمال شده است

«محمدرضا بیدخام» در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون دستور شورای رقابت به شرکت مخابرات مبنی بر توقف هرگونه افزایش در تعرفه‌های تلفن ثابت، گفت: افزایش تعرفه اعمال شده بر روی قبوض ماه جاری مشترکان شرکت مخابرات ایران به عنوان بستانکار حساب نخواهد شد، زیرا اجرای تعرفه‌های تلفن ثابت بر اساس مصوبات شورای رقابت، رگولاتوری و ستاد تنظیم بازار است و افزایش تعرفه فعلی طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار بوده است و در حال حاضر شورای رقابت مدارکی مبنی بر قیمت تمام شده خدمات تلفن ثابت درخواست کرده است که برای آنها ارسال خواهد شد.

بیدخام ادامه داد: شرکت مخابرات ایران بر اساس تعرفه‌ی اعلامی از سوی ستاد تنظیم بازار، کار را به جلو می‌برد و تعرفه‌ها را بر روی قبوض صادر شده اعمال می‌کند.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: تعرفه‌ای که ستاد تنظیم بازار به شرکت مخابرات ایران ابلاغ کرد با موافقت کمیسیون تنظیم مقررات، تعرفه‌ای به ستاد تنظیم بازار پیشنهاد و در آنجا بررسی شده است و پس از تایید به شرکت مخابرات ایران ابلاغ شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (117 رای)
سیتنا 1
2022-10-06 16:11

افزودن دیدگاه جدید