کد مطلب: 

272022

استوری جنجالی ستاره پرسپولیس کار خودش را کرد

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع پرسپولیس به احتمال فراوان غایب بزرگ تیم ملی در اردوی اتریش خواهد بود.
استوری جنجالی ستاره پرسپولیس کار خودش را کرد

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، مرتضی پورعلی‌گنجی که در این فصل به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد پس از مشکلاتی که در راه صدور ITC این بازیکن به وجود آمد و محرومیت ناشی از زمانی که در نفت تهران عضویت داشت، بالاخره مقابل نفت آبادان اولین بازی خود را برای پرسپولیس با پیراهن این تیم انجام داد.

این اولین بازی رسمی این بازیکن پس از دوران مصدومیت سنگین او بود و نمایش قابل قبولی در زمین داشت اما نام او در بین بازیکنان دعوت شده به اردوی پیش رو دیده نمی‌شود.

هر چند فهرست اردوی اتریش نمی‌تواند لیست نهایی بازیکنان حاضر در جام جهانی باشد و قطعا این لیست دچار تغییر خواهد شد، اما مرتضی پورعلی‌گنجی برای حضور در لیست نهایی اسکوچیچ باید تلاش دو چندانی انجام دهد تا بتواند باز هم نظر مثبت سرمربی تیم ملی را جلب کند.

پورعلی گنجی که از جام ملت‌های ۲۰۱۵ تاکنون همواره پای ثابت تیم ملی در تمام تورنمنت‌های بزرگ بوده، برابر بحرین و کامبوج هم به میدان رفت اما مقابل عراق جایی در جمع یازده نفر اصلی تیم اسکوچیچ نداشت و بعد از آن هم مصدومیت مانع از حضورش در تیم ملی شد.پورعلی گنجی که مهره ثابت تیم ملی در جام جهانی قبلی بود، درحالی در اردوی اتریش غایب خواهد بود که این بازیکن مصدومیت را کاملا پشت سر گذاشته و به احتمال فراوان دلیل دعوت نشدن او مصدومیت نیست.

مثلا در لیست ۴۰ نفره تیم ملی که برای اردوی اتریش درخواست ویزا کردند،نام  بازیکنانی به چشم می‌خورد که در تیم باشگاهی شان ذخیره هستند و فرصت کمی برای بازی کردن پیدا می‌کنند. مرتضی چندی قبل و در جریان دودستگی بین بازیکنان تیم ملی، از اسکوچیچ حمایت نکرد و در کنار بازیکنانی چون طارمی، عزت اللهی، جهانبخش، انصاریفرد و حاج صفی یکی از بازیکنانی بود که خواهان برکناری اسکوچیچ شده بود.

طبیعتا نفراتی مثل طارمی، جهانبخش و عزت اللهی از مهره‌های اصلی و بدون جانشین تیم ملی هستند و اسکوچیچ تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند آن‌ها را خط بزند ولی در پست پورعلی گنجی اسکوچیچ مهره‌های زیادی دارد و تقریبا همه می‌دانند که ۲ مدافع میانی فیکس تیم ملی خلیل زاده و کنعانی زادگان خواهند بود. به این ترتیب استوری جنجالی بالاخره کار خودش را کرد و به نظر می‌رسد ستاره پرسپولیسی‌ها غایب اردوی تیم ملی در اتریش خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-09-04 00:50

افزودن دیدگاه جدید