کد مطلب: 

270619

فراهم‌سازی تمهیدات لازم جهت مشارکت حداکثری کارکنان زیرساخت در نظام پیشنهادها

مدیرعامل شرکت زیرساخت گفت: خواستار تمهیدات لازم جهت مشارکت حداکثری کارکنان شرکت زیرساخت در ارائه پیشنهادهای سازنده در سیستم نظام پیشنهادها و پرداخت مشوق های مالی در شرکت هستیم.
امیر محمدزاده لاجوردی

به گزارش سیتنا، دراولین جلسه کمیته عالی نظام پیشنهادها در سال 1401 که به ریاست دکتر امیر محمدزاده لاجوردی معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت و با حضور اعضاء کمیته برگزار شد، وی ضمن تاکید بر نقش کارکنان در پیشبرد اهداف شرکت، خواستار تمهیدات لازم جهت مشارکت حداکثری کارکنان در نظام پیشنهادها و پرداخت مشوق های مالی، افزایش موارد انگیزشی و جبران خدمت های مرتبط با حوزه نظام پیشنهادها شد.

دکتر لاجوردی هم چنین حمایت حداکثری مدیران ارشد شرکت را از موضوع نظام پیشنهادهای شرکت اعلام کرد و خواستار جلسه ویژه ای به منظور بررسی پیشنهادهای خارج از تقویم زمانی کمیته عالی نظام پیشنهادها شد.

در ابتدای این جلسه مهندس اصغریان معاون فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی توضیحاتی درخصوص مشخص شدن محورهای فراخوان نظام پیشنهادها با توجه به رویکردها، چالش‌ها و نیازمندی‌های معاونت‌ها و حوزه‌های ستادی شرکت را مطرح کرد.

در پایان بررسی و تصمیم‌گیری درخصوص پیشنهادات تایید شده در کارگروه‌های تخصصی و بررسی و اعلام نظر اعضاء پیرامون پیشنهادهای مطرح شده پرداخته شد و از 28 پیشنهاد مطرح شده 20پیشنهاد قابل قبول، شش پیشنهاد غیر قابل قبول، یک پیشنهاد به کارگروه جهت بررسی دقیق تر فنی و صرفه اقتصادی ارجاع شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.2 (5 رای)
سیتنا 5
2022-07-21 08:52

افزودن دیدگاه جدید