کد مطلب: 

270467

آموزش سلامت زائران اربعین حسینی در مبادی مرزی ایران و عراق

سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت گفت: ارائه محتواهای آموزشی منتخب سلامت به زائران اربعین حسینی با نصب QRcode در مبادی مرزی ایران و عراق امکان‌پذیر شد.
 اربعین حسین

به گزارش سیتنا، فرشید رضایی در بازدید از مرز مهران، با تاکید بر آموزش زائران پیش از آغاز ایام پیاده‌روی اربعین، گفت: مشارکت اجتماعی با رویکرد توانمندسازی رابط سلامت در کاروان‌ها و زائران و سپس انتقال مفاهیم آموخته‌شده به گروه هدف، اصل اساسی آموزش و ارتقای سلامت در این پیاده‌روی مذهبی بزرگ است.

وی افزود: تبلیغات محیطی در مکان‌های پرتجمع و پرتردد زائران از دیگر فرصت‌های آموزشی است که با نصب QRcode موضوعات آموزشی منتخب در مبادی مرزی ایران و عراق، میسر می‌شود.

تبلیغات محیطی در مکان‌های پرتجمع و پرتردد زائران از دیگر فرصت‌های آموزشی است که با نصب QRcode موضوعات آموزشی منتخب در مبادی مرزی ایران و عراق، میسر می‌شود.

گفتنی است در حال حاضر، موضوعات آموزشی منتخب در حوزه سلامت به زبان‌های مختلف، از جمله اردو و عربی، ترجمه شده که به‌همراه دیگر محتوا‌های آموزشی تولیدشده برای زائران اربعین حسینی آدرس https://b2n.ir/t42407 قابل دسترسی برای همگان است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-07-16 14:00

افزودن دیدگاه جدید