کد مطلب: 

269947

ضرورت تعیین قیمت مسکن در نرم افزارها توسط کارشناسان خبره

عضو هیئت مدیره مشاوران املاک کشوری گفت: قیمت‌گذاری مسکن باید توسط کارشناسان و مشاوران املاک در سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها صورت گیرد.
ضرورت تعیین قیمت مسکن در نرم افزارها توسط کارشناسان خبره

به گزارش سیتنا، عبدالله اوتادی طی اظهار نظری گفت: باید برای قیمت گذاری در بخش مسکن کارشناسی قیمت توسط کارشناسان و مشاوران املاک در محلات صورت گیرد. همان طور که قیمت گذاری برای بسیاری از کالاها و مسکن‌ها توسط کارشناسان دادگستری صورت می‌گیرد برای قیمت گذاری در فضای مجازی هم باید این اقدامات انجام شود.

به گفته عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک کشور زمانی که قیمت مسکنی بالاتر از نرخ  محله توسط مالکی قیمت گذاری می شود مشاوران املاک همواره سعی دارند، قیمت را پایین تعیین کنند چراکه بسیاری از خریداران قادر به پرداخت چنین قیمت هایی نیستند و بنابراین باید برای قیمت گذاری در سایت ها و اپلیکیشن ها از کارشناسان خبره در این بخش و برای محلات مختلف استفاده شود.

پیش از این اعلام شده بود که یکی از اصلی ترین دلایل افزایش قیمت مسکن قیمت گذاری توسط افراد در اپلیکیشن ها و سایت ها است، به طوری که در یکی دو سال گذشته همین امر خود باعث شد که با حضور قوه قضائیه قیمت گذاری در این بخش برای مدتی حذف شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-06-28 12:19

افزودن دیدگاه جدید