کد مطلب: 

269711

تحلیلگران جی‌پی مورگان:‌ نشانه‌هایی از آغاز روند صعودی جدید در بازار رمز ارزها دیده می‌شود

به گفته استراتژیست‌های بانک سرمایه‌گذاری آمریکایی جی‌پی مورگان، سهم استیبل کوین‌ها در کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال بسیار بالا به نظر می‌رسد که نشانه‌ای از شرایط فروش بیش از حد و رشد قابل‌توجه این بازار در آینده است.
ارز دیجیتال

به گزارش سیتنا، به گفته تحلیلگران بانک سرمایه‌گذاری آمریکایی جی‌پی مورگان چیس (JPMorgan Chase)، افزایش سریع سهم استیبل کوین‌هایی مانند تتر در بازار ارزهای دیجیتال، ممکن است نشانه‌ای از یک روند صعودی تازه در بازار باشد.

استراتژیست‌های این غول بانکی معتقدند که سهم استیبل کوین‌ها در کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال در حال افزایش بوده و در میانه ماه ژوئن به بالاترین سطح خود رسیده است.

این تحلیلگران روز ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) در یادداشتی گفته‌اند که سهم استیبل کوین‌ها در بازار ارزهای دیجیتال به بالای ۱۴ درصد رسیده و اوج تاریخی جدیدی را نشان می‌دهد.

استراتژیست‌ها همچنین می‌گویند که سهم استیبل کوین‌ها در کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال بسیار بالا به نظر می‌رسد که نشانه‌ای از شرایط فروش بیش از حد و رشد قابل‌توجه بازار ارزهای دیجیتال در آینده است.

گفتنی است که سهم استیبل کوین‌ها در بازار در زمان نگارش این خبر بالاتر هم رفته و بر اساس داده‌های کوین گکو به ۱۷ درصد رسیده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-06-21 10:35

افزودن دیدگاه جدید