کد مطلب: 

268380

آیا بیت کوین دارایی بهتری نسبت به طلا است؟

ریکاردو سالیناس از دارندگان بزرگ ارزهای دیجیتال می‌گوید: بیت کوین مشکلات طلا را ندارد و شما مجبور به حمل و نقل و انبار آن نیستید و از همه چیز مهم‌تر اینکه قیمت آن به سختی قابل دستکاری است و می‌توانید در 24 ساعت، در هر لحظه و هر جایی از جهان بیت کوین را معامله کنید.
بیت کوین

به گزارش سیتنا، نوسان قیمت بیت کوین صاحبان خرد و کلان سرمایه را از ذخیره دارایی ها در قالب ارزهای دیجیتال ناامید می کند اما در جهان، میلیاردهایی پیدا می شوند که خوش بینانه به این بازار نگاه می کنند.

ریکاردو سالیناس، میلیارد مکزیکی در گفت وگویی بیت کوین و ارزهای دیجیتال را محل بهتری برای سرمایه گذاری نسبت به طلا اعلام کرده است.

ریکاردو سالیناس را یکی از میلیاردها و در عین حال، از دارندگان بزرگ ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین در این کشور می دانند. او در تازه ترین گفت وگوی خود با رسانه ها، بیت کوین را دارایی بهتری نسبت به طلا دانسته است. سهم بیت کوین در سبد دارایی های سالیناس به 60 درصد می رسد.

سالیناس می گوید طلا به شدت مستعد دستکاری است. به گفته سالیناس «ببینید، مسئله این است. قیمت طلا به آسانی قابل دستکاری است. فقط فکر کنید به اینکه قیمت طلا در لندن تنظیم می شود. به وضعیت بورس فلزات لندن با کالاهایی مثل نیکل و بقیه در یک ماه نگاه کنید. منظورم من این است کل این ماجرا یک کلاهبرداری است».

این میلیاردر مکزیکی و مدیرعامل شرکت گروپو الکترا می گوید قیمت بیت کوین به آسانی طلا قابل دستکاری نیست. به گفته سالیناس «بیت کوین مشکلات طلا را ندارد. شما مجبور به حمل و نقل بیت کوین نیستید. مجبور نیستید بیت کوین را انبار کنید. و از همه چیز مهم تر اینکه قیمت آن به سختی قابل دستکاری است. می توانید در 24 ساعت، در هر لحظه و هرجایی از جهان بیت کوین را معامله کنید. طلا چنین شرایطی ندارد».

سالیناس، که ارزش دارایی های او نزدیک به 12.3 میلیارد دلار ارزیابی شده می گوید خانواده او هم به ذخیره طلا علاقه نشان می دادند اما همه چیز پس از توجه او به بیت کوین تغییر کرده است. سالیناس می گوید «در خانواده من، منظورم پدرم و پدربزرگم است، ما همیشه روی طلا سرمایه گذاری کردیم. این کمک کننده بوده است. اما خرید طلا چالش هایی دارد که بیت کوین ندارد. بیت کوین همه چیز را تغییر داده است».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-05-01 15:10

افزودن دیدگاه جدید