کد مطلب: 

267902

تامین زیرساخت پنجره واحد برای ارائه خدمات الکترونیکی به کسب‌وکارها

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مقرر شده تا وزارت اقتصاد و وزارت ارتباطات نسبت به ایجاد زیرساخت پنجره واحد و تسهیل شرایط صدور مجوزها برای ارائه خدمات الکترونیکی به کسب‌وکارها در درگاه ملی صدور مجوزهای کشور اقدام نمایند.
تامین زیرساخت پنجره واحد برای ارائه خدمات الکترونیکی به کسب‌وکارها

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در پست اینستاگرامی، نوشت:

در اجرای تبصره 4 قانون اصلاح قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی مقرر شده تا وزارت امور اقتصادی و دارایی و ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به ایجاد زیرساخت پنجره واحد و تسهیل شرایط صدور مجوزها برای ارایه خدمات الکترونیکی به کسب وکارها در درگاه ملی صدور مجوزهای کشور اقدام نمایند.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تامین زیرساختهای مورد نیاز از جمله سامانه، پهنای باند مورد نیاز، مرکز داده و سایر نیازمندیها بستر اجرای مصوبات هیئت مقررات زدایی را فراهم نموده است.

در فاز اول، کلیه استعلامهای الکترونیکی ارایه شده توسط دستگاههای اجرایی در مرکز ملی تبادل اطلاعات برای درگاه ملی مجوزهای کشور قابل ارایه و بهره برداری شده است.

در فاز بعدی نیز حسب درخواست هیئت مقررات زدایی، آماده ایجاد سرویس های مورد نیاز این هیئت برای تسهیل و تسریع در صدور مجوزهای کسب وکار با همکاری سایر دستگاههای اجرایی هستیم.

صحن علنی مجلس، این هفته شاهد گزارش وزیر اقتصاد در اجرای قانون مربوط به تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار بود.

در این جلسه وزیر محترم اقتصاد از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ایجاد زیرساخت‌ها و الکترونیکی نمودن تبادلات بین دستگاه ها در پنجره واحد تشکر نمودند.

تامین زیرساخت پنجره واحد برای ارائه خدمات الکترونیکی به کسب‌وکارها

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-04-14 08:48

افزودن دیدگاه جدید