کد مطلب: 

267841

انتصاب "سید اسماعیل میرزاد" به عنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان فناوری اطلاعات

"سید اسماعیل میرزاد" طی حکمی از رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران به سمت معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی سازمان فناوری اطلاعات منصوب شد.
سید اسماعیل میرزاد

به گزارش سیتنا، دکتر محمد خوانساری رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران طی حکمی، سید اسماعیل میرزاد را به سمت معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی منصوب کرد.

وی در حکم خود برای معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی، علاوه بر وظایف مشخص این جایگاه، ماموریت‌هایی نیز در نظر گرفته است که از جمله مهمترین آنها می‌توان به، "چابکسازی، بهبود و اصلاح فرآیندهای سازمانی حوزه معاونت، هوشمندسازی و شفاف سازی فرایند‌های مالی" و " اجرای دقیق قوانین و مقررات مالی و محاسباتی و شفاف سازی اطلاعات مالی و اداری و نظارت بر حسن اجرای آن‌ها" اشاره کرد.

معاون وزیر ارتباطات در حکم خود خطاب به سید اسماعیل میرزاد، خواستار "انجام اقدام‌ها و هماهنگی‌های لازم به منظور تامین زیرساخت‌های قانونی مرتبط و سرمایه انسانی موردنیاز" و " تدوین ساز و کا‌رهای همکاری در قالب‌های مختلف اعم از مشارکت عمومی – خصوصی به منظور بهره‌برداری از ظرفیت‌های بخش خصوصی، دانشگاه‌ها و مراکز شتابدهی توسعه زیست بوم فناوری اطلاعات به ویژه شبکه ملی اطلاعات" نیز شده است.
این گزارش حاکی است، سید اسماعیل میرزاد پیش از این سوابقی چون مدیرکلی دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی پژوهشگاه ارتباطات، مدیرکلی دفتر حوزه ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشاور معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران و مدیر ارتباطات بین الملل آن سازمان و معاون اداره کل اموربین الملل و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

بر اساس این گزارش، پیش از سید اسماعیل میرزاد، حسین ملک، این مسوولیت را در سازمان فناوری اطلاعات ایران برعهده داشته که هم اکنون به عنوان معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت پست بانک ایران منصوب شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2022-04-12 09:09

افزودن دیدگاه جدید