کد مطلب: 

267549

توجه ویژه شرکت مخابرات به افزایش کیفیت ارتباطات در بخش دیتا

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: طی ۱۲ ماه گذشته شاخص‌های کیفی مربوط به بخش زیرساخت شبکه و اینترنت شرکت مخابرات به ۱۰۰ درصد برنامه پیش‌بینی شده رسیده است و این میزان بهبود نشان‌دهنده رویکرد ویژه شرکت به افزایش کیفیت ارتباطات به ویژه در بخش دیتا با توجه به نیازهای رو به افزایش مشتریان در شرایط حاضر است.
مهندس مجید سلطانی

به گزارش سیتنا، مهندس مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: علاوه بر شاخص‌های کیفی مربوط به بخش زیرساخت شبکه و اینترنت شرکت مخابرات ایران، وضعیت اینترنت مخابرات در حوزه jitter، به عنوان میزان و اندازه تاخیرها در بسته های اطلاعاتی نیز کمتر شده و با کاهش این شاخص مهم ، کیفیت شبکه نیز بهبود قابل توجهی داشته است.

سلطانی گفت: افزایش کیفیت در شاخص‌های شبکه، برای اکثر مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات در ماه‌های گذشته محسوس بوده و نشان از توجه ویژه شرکت به افزایش کیفیت ارتباطات به ویژه در بخش دیتا با توجه به نیازهای رو به تزاید مشتریان در شرایط حاضر و رسیدن به مرحله پساکرونا است.

وی همچنین تصریح کرد: به منظور افزایش مستمر کیفیت خدمت‌رسانی به مشتریان و در راستای تحقق شبکه IP محور، روند پایش کیفیت و بهینه‌سازی شبکه در تمام استان‌ها با نوسازی و توسعه شبکه و توجه شبانه روزی به بهبود شاخص های کیفی شبکه در حال انجام و پیاده‌سازی در کل کشور است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-04-03 10:09

افزودن دیدگاه جدید