کد مطلب: 

267439

باید الگوهای موفق کارآفرینی دانش‌بنیان را در کشور توسعه داد

دکتر رضا نقی زاده عضو منتخب هیات امنای کانون کارآفرینان استان تهران، گفت: اهمیت توجه و بکارگیری الگوهای موفق کارآفرینی دانش بنیان در کشور و توسعه و انتقال تجربیات آن به سایر نقاط کشور و حوزه های دیگر ضروری است.
دکتر رضا نقی زاده

دکتر رضا نقی زاده، عضو کانون کارآفرینان برتر استان تهران در گفتگو با خبرنگار سیتنا با تاکید بر ضرورت بهبود فضای کسب و کار جهت توسعه کارآفرینی در کشور به اهمیت توجه و بکارگیری الگوهای موفق کارآفرینی دانش بنیان در کشور و توسعه و انتقال تجربیات آن به سایر نقاط کشور و حوزه های دیگر تاکید کرد.

عضو منتخب هیات امنای کانون کارآفرینان استان تهران تاکید کرد: در همین وضعیت فضای کسب و کار، افراد و شرکت هایی بوده اند که به خوبی توانسته اند مسیر کارآفرینی دانش بنیان را طی نمایند و موفقیت‌های کم نظیری به دست آورند.

نقی زاده در ادامه با تاکید بر اهمیت توسعه فعالیت‌های این کارآفرینان در حوزه‌ها و مناطق دیگر کشور بر اهمیت انتقال صحیح تجربیات ایشان به نسل‌ها و گروه‌های دیگر اشاره کرد.

وی افزود: تجربیات موفق کارآفرینان با استفاده از رویکردهای دانش بنیان در حوزه‌هایی همچون هوش مصنوعی، آموزش، مشاوره فناوری و نوآوری، عمرانی، الکترونیک، گردشگری، پزشکی و دارویی و سایر حوزه‌ها در دسترس است و نیاز است با تعامل با کارآفرینان برتر استانی نسبت به توسعه آن در حوزه‌ها و مناطق دیگر تلاش نمود.

این متخصص نوآوری و کارآفرینی با اشاره به تجربیات ارزشمند در دنیا همچون تجربیات موجود در اتحادیه اروپا در توسعه فعالیت های کارآفرینان برتر و انتقال تجربیات ایشان، بر توان کانون‌های کارآفرینان برتر در هر استان در تحقق این هدف تاکید نمود.

کارآفرین برتر استان تهران به توسعه ظرفیت های نهادی کارآفرینان همچون کانون های کارآفرینی استان‌ها که متشکل از کارآفرینان برتر هر استان و با ریاست استانداران در هر استان و بر اساس مصوبه شورای عالی اشتغال می‌باشد تاکید کرد.

وی افزود: بهره گیری از ظرفیت‌های فعال کارآفرینان برتر در تحقق تولید دانش بنیان و اشتغالزایی بیشتر در هر استان بسیار کلیدی است. در همین حال، مطمئن هستیم در صورت شناسایی مناسب نیازهای استانی، عمده آنها توسط کارآفرینان برتر بدون نیاز به بودجه‌های دولتی قابل رفع می‌باشد.

دبیر منتخب کانون کارآفرینان استان تهران سریع ترین و در دسترس ترین راه تحقق تولید دانش بنیان و اشتغالزایی در این عرصه را بهره گیری حداکثری از ظرفیت نخبگان و کارآفرینان برتر در هر استان برای حل مسائل استانی و ملی بر شمرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-03-29 12:37

افزودن دیدگاه جدید