کد مطلب: 

265581

هندبال ایران با حمایت ایرانسل به قهرمانی جهان صعود کرد

با حمایت ایرانسل، تیم ملی هندبال مردان ایران موفق شد با درخشش در رقابت‌های قهرمانی آسیا، به مسابقات قهرمانی هندبال مردان جهان، راه پیدا کند.
ایرانسل

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، تیم ملی ایران که تاکنون با پنج پیروزی پیاپی، توانسته عملکرد خیره‌کننده‌ای را نمایش دهد، در دور مقدماتی رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان آسیا، در گروه B، با تیم‌های عربستان سعودی، استرالیا و هند هم‌گروه بود و با صعود از گروه خود به عنوان تیم نخست، در دور اصلی این رقابت‌ها، در گروه دو، با تیم‌های بحرین، عراق و کویت هم‌گروه شده است.

در دور اصلی این مسابقات که به میزبانی عربستان سعودی در حال برگزاری است، ملی‌پوشان کشورمان، ابتدا توانستند تیم ملی عراق را شکست دهند و امروز، چهار بهمن ۱۴۰۰، با پیروزی مقابل کویت در یک بازی حساس و نفس‌گیر و شکست عراق از بحرین، حضور خود در جمع پنج تیم برتر این رقابت‌ها را قطعی کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون جهانی هندبال، تیم‌های اول تا پنجم رقابت‌های آسیایی، جواز حضور در مسابقات قهرمانی هندبال مردان جهان ۲۰۲۳ را به دست می‌آورند. این مسابقات، دی و بهمن ۱۴۰۱ به میزبانی مشترک لهستان و سوئد برگزار می‌شود.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از ۱۴ دی، طی قراردادی با فدراسیون هندبال، رسماً حامی ورزش هندبال کشور شده است.

این قرارداد، طی مراسمی در ساختمان مرکزی ایرانسل، با حضور دکتر علیرضا پاکدل رئیس و جمعی از مدیران فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، همچنین دو عضو تیم ملی هندبال مردان و دو عضو تیم ملی هندبال بانوان به نمایندگی از ورزشکاران عضو تیم‌های ملی هندبال ایران و نیز خبرنگاران رسانه‌های ورزشی، برای حمایت نخستین ارائه‌دهندۀ 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران از ورزش هندبال کشور، امضا شد.

بر اساس این قرارداد، ایرانسل به عنوان حامی انحصاری، از تیم‌های ملی و رقابت‌های باشگاهی هندبال کشور، در همۀ سطوح و تمام رده‌های سنی، حمایت می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-01-25 09:09

افزودن دیدگاه جدید