کد مطلب: 

265270

رشد قیمت دوج کوین همزمان با تصمیم تسلا و هجوم نهنگ‌ها

همزمان با پذیرش دوج کوین برای برخی محصولات تسلا، هجوم نهنگ‌ها به بازار این ارز دیجیتال آغاز شده و لذا طی ساعات اخیر قیمت دوج کوین با رشد بیش از 12 درصدی نسبت به روز گذشته به سطح قیمت 0.19 دلار رسیده است.
رشد قیمت دوج کوین همزمان با تصمیم تسلا و هجوم نهنگ‌ها

به گزارش سیتنا، شرکت تسلا، قیمت‌گذاری برخی محصولات خود با دوج کوین را آغاز کرده است. با اعلام این خبر از سوی ایلان ماسک، قیمت این میم کوین افزایش یافته است.

با این حال تسلا دوج کوین را برای خرید خودروهای برقی قبول نمی‌کند، اما اکنون یک دوچرخه 1900 دلاری این شرکت با نام سایبرکواد (Cyberquad) با این ارز دیجیتال قابل خریداری است.

علاوه بر این، بنابر توییت حساب کاربری WhaleStats که فعالیت نهنگ‌های بازار را زیر نظر می‌گیرد، تا این لحظه بیش از یک هزار نهنگ برتر بازار، دوج کوین را در کیف پول زنجیره هوشمند بایننس (BSC) خود دارند و این باعث می‌شود که دوج کوین به جمع 10 کوین محبوب نهنگ‌های بازار برگردد.

فعالیت نهنگ‌های دوج کوین طی دو ماه اخیر صعود قابل توجهی داشته است و طبق گزارش یوتودی در روز 11 ژانویه، نهنگ‌های این میم کوین تاکنون بیش از 407 میلیون واحد DOGE را از صرافی‌ها و همچنین پلتفرم معاملاتی Robinhood به کیف پول‌های خود منتقل کرده اند.

رشد قیمت دوج کوین همزمان با تصمیم تسلا و هجوم نهنگ‌ها

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.3 (3 رای)
سیتنا 1
2022-01-14 13:28

افزودن دیدگاه جدید