کد مطلب: 

264244

مقدم: از فردا، طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در البرز اجرا می‌گردد

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز گفت: با اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا، ارائه و دریافت هرگونه خدمات در کلیه مراکز دولتی، نهادها و مراکز عمومی، منوط به داشتن و ارائه کارت تزریق واکسن می‌باشد و از محدودیت‌های قبلی برای عموم شهروندان و صاحبان مشاغلی که واکسن کرونا تزریق کرده‌اند، کاسته خواهد شد و افرادی که نسبت به تزریق واکسن اقدام نکرده‌اند، از دریافت خدمات و امکانات عمومی منع خواهند شد.
ناصر مقدم

به گزارش سیتنا، ناصر مقدم مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز، پس از پنجاه و دومین جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا البرز با اشاره به شروع اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا گفت: در راستای اجرای تصمیمات و مصوبات جلسات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و با عنایت به اجرای گسترده واکسیناسیون شهروندان که بحمداله نتایج خوبی در بر داشت، باید این نتایج حفظ و ارتقا یابد لذا ضمن اخذ نظرات و طرحهای مختلف کارشناسان و مسئولین عضو ستاد ملی، طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا بر بستر سامانه امید تدوین گردیده است و ان شااله این طرح از روز یکشنبه مورخ 21 آذر 1400 شروع و در سراسر کشور اجرائی می گردد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز افزود: با اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا، ارائه و دریافت هرگونه خدمات در کلیه مراکز دولتی، نهادها و مراکز عمومی، منوط به داشتن و ارائه کارت تزریق واکسن می باشد و از محدودیت های قبلی برای عموم شهروندان و صاحبان مشاغلی که واکسن کرونا تزریق کرده اند، کاسته خواهد شد و افرادی که نسبت به تزریق واکسن اقدام نکرده اند، از دریافت خدمات و امکانات عمومی منع خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطر نشان کرد: برای مشاغل و رسته های مختلف شغلی، تدابیر و برنامه ریزی های مخصوصی صورت گرفته که به اطلاع شهروندان خواهد رسید و ان شااله با عزم عمومی مردم و پیگیری مسئولین، شاهد رونق مجدد صنوف و صاحبان مشاغل باشیم و این امر صرفا با مشارکت همه مردم محقق خواهد شد لذا از عموم شهروندان عزیز البرزی دعوت میکنم تا ضمن کسب اطلاعات دقیق این طرح، یاری رسان ما در اجرای کامل و صحیح آن باشند.

برای مشاهده طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا اینجا کلیک نمائید.

برای مشاهده طرح فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده طرح فاصله گذاری و الزامات سلامت محیط و کار در حمل و نقل برون شهری(زمینی، ریلی، هوایی و دریایی) اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده طرح فاصله گذاری و الزامات سلامت محیط و کار در مراکز تفریحی (شهربازی ها، باغ وحش و پارک های آبی) اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده طرح فاصله گذاری و الزامات سلامت محیط و کار در مراکز اقامتی و مراکز گردشگری (هتل، متل، مهمانپذیر،مهمانسرا و نظایر آن) اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-12-12 11:07

افزودن دیدگاه جدید