کد مطلب: 

263211

جدال برای تصاحب مدیرعاملی رایتل

بعد از مدت‌ها کشمکش بر سر صندلی مدیرعاملی رایتل، شنیده‌ها خبر از تعیین تکلیف مدیرعامل اپراتور سوم موبایل کشور در روزهای آینده می‌دهد.
مدیرعاملی رایتل

شنیده های خبرنگار سیتنا حاکی است که با قطعی شدن تغییرات مدیریتی در رایتل، انتصاب جایگزین فعلی وی تا آنجایی اهمیت پیدا کرده که از یک طرف نزدیکان معاون اول رئیس جمهور و از طرف دیگر مینا مهرنوش، مدیرعامل پیشین رایتل که انتصاب او در دو سال قبل با مخالفت جنجالی آذری جهرمی مواجه شده بود و در حال حاضر از نزدیکان وزیر فعلی کار و رفاه اجتماعی است را رو در روی هم قرار داده و هر تیم در تلاش است تا نفر مورد وثوق خود را به این جایگاه نزدیک کنند.

در میان نام های مطرح شده، از امین کلاهدوزان به عنوان فرد مورد اعتماد تیم نزدیک به مخبر و حامد بابایی به عنوان نفر معرفی شده توسط مهرنوش برای تصدی مدیرعاملی رایتل نام برده می‌شود.

امین کلاهدوزان سابقه کار در همراه اول، اپراتور مجازی انارستان و اعتماد مبین را در کارنامه خود دارد و حامد بابایی هم در پژوهشکده فضایی کشور در حال فعالیت است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.9 (16 رای)
سیتنا 3
2021-11-09 08:55

دیدگاه‌ها

تصویر Armin
آقای رستمی پس چی شد تغییر مدیر عامل رایتل ، باندشون قویه میترسی ازشون ؟ از ج و ص میترسی ؟ آقا تا مدیران .. دولت قبل و بیرون نندازین از هولدینگهای شستا این شرکت به جایی نمیرسه ، این باند ... که توی راس رایتل هست فقط داره ماله میکشه روی ... آقای رستمی ما منتظر هستیم ببینیم کی اینا رو بیرون میندازی
ارسال شده توسط Armin در 25 آذر 00 - 10:34
تصویر Armin
این باند خطرناک فعلی رو بندازن بیرون هر کسی که میاد بیاد البته که اقای بابایی بسیار برای این سمت ایده آل به نظر میرسن
ارسال شده توسط Armin در 29 آبان 00 - 09:38
تصویر رضا
کلاهدوزان که اصلا خوب نیست. بابایی هم بعیده
ارسال شده توسط رضا در 22 آبان 00 - 16:42

افزودن دیدگاه جدید