کد مطلب: 

262923

توقف اقلام تائید نشده در سامانه جامع تجارت طی زنجیره تولید تا فروش

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: اقلام مشمول که تاکنون اعلام شده اند، در صورت عدم ثبت نام یا تائید در سامانه جامع تجارت در طی زنجیره تولید تا فروش متوقف خواهند شد.
سامانه جامع تجارت

به گزارش سیتنا، اسماعیل مسلمی اظهار داشت: در حال حاضر 21 قلم کالا مشمول ثبت نام و تائید در سامانه جامع تجارت قرار گرفته اند که باید در طول زنجیره تولید ، توزیع ، عرضه به عمده فروشان و خرده فروشان و فروش در سامانه تائید و ثبت گردد.

وی افزود: از جمله اقلام مشمول تاکنون سیمان ، مقاطع فولادی ، پتروشیمی ، روغن موتور ، پودر شوینده ، پوشک بچه و لوازم خانگی است که باید کلیه فرایندها در سامانه ثبت و صدور شود.

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد : هم اکنون بازرسین سازمان در حال رصد بازار هستند و هرگونه عدم ثبت اقلام مشمول در سامانه به عنوان قاچاق ، احتکار و عرضه خارج از شبکه محسوب و با متخلفین برخورد می شود.

وی یادآور شد: واحد های صنعتی استان جهت رفع هرگونه مشکل در این خصوص می توانند به معاونت امور صنایع سازمان ، واحدهای معدنی و صنایع معدنی به معاونت امور معادن سازمان ، اصناف به معاونت بازرگانی مراجعه نمایند . همچنین در اتاق اصناف محلی به منظور ثبت نام صنوف در سامانه جامع تجارت در نظر گرفته شده است که می تواند پاسخگوی سوالات ، ابهامات و راهنمای صنوف باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-10-31 10:42

افزودن دیدگاه جدید