کد مطلب: 

262839

وزیر صمت، مطرح کرد: پیشرفت قابل قبول فرایند تکمیل سامانه جامع تجارت

وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: مهمترین اولویت سازوکارهای جدید پیاده سازی فرایندهای پایش، برنامه ریزی، تأمین، توزیع و تنظیم بازار بر اساس امکانات سامانه جامع تجارت است.
سید رضا فاطمی امین

به گزارش سیتنا، سید رضا فاطمی امین افزود: سیاستها و ساز و کارهای جدید وزارت صمت در حوزه تنظیم بازار با جدیت در حال طراحی و تدوین می باشد.

وی با اشاره به میزان قابل قبول پیشرفت فرایند تکمیل سامانه جامع تجارت، تصریح کرد: رصدپذیری جریان کالا، اصلاح ساز و کارهای نظارتی، برنامه ریزی منسجم برای تأمین مواد اولیه، بهبود کارایی سیاستهای قیمت گذاری کالا و ارزیابی و رتبه بندی و اعتبارسنجی فعالان زنجیره تأمین و توزیع از جمله اهدافی است که با اجرای سازوکارهای جدید تنظیم بازار این وزارتخانه حاصل خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت مهمترین اولویت سازوکارهای جدید را پیاده سازی فرایندهای پایش، برنامه ریزی، تأمین، توزیع و تنظیم بازار بر اساس امکانات سامانه جامع تجارت دانست و از انجام هماهنگی های بین بخشی و فرابخشی در راستای اجرای سازوکارهای جدید این وزارتخانه خبر داد.

گفتنی است در این نشست که با حضور ویدئوکنفرانسی روسای سازمانهای صمت استانی همراه بود، ساز و کارهای جدید وزارت صمت در حوزه تنظیم بازار در ابعاد مختلف تشریح شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-10-28 12:05

افزودن دیدگاه جدید