کد مطلب: 

261491
تعهد شرکت مخابرات نسبت به پرداخت مطالبات قانونی کارکنان و بازنشستگان
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران: علی رغم تمام مشکلات انباشته در حوزه های کلان اقتصادی و حوزه ارتباطات و تورم بی اندازه به همراه افزایش نیافتن تعرفه تلفن به عنوان خدمت پایه ای مخابرات، بر خود تکلیف می دانیم آن میزان از مطالبات کارکنان و بازنشستگان را که مطابق جلسات و مصوبات قبلی مشخص و تبیین شده، در اسرع وقت پرداخت کنیم.
پرداخت مطالبات قانونی شاغلین و بازنشستگان

به گزارش سیتنا، دکتر محمودزاده در این نشست که پیش از ظهر امروز سه شنبه 30 شهریورماه 1400 با حضور دکتر فرقانی معاون سرمایه انسانی شرکت، مهندس بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل و نمایندگان انجمن صنفی مخابرات تهران، شوراهای صنفی، نمایندگان کانون های بازنشستگی و تشکل های کارگری مخابرات برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات تمام تلاشگران عرصه مخابرات که در طی نسل ها این مجموعه عظیم را بنا نهاده اند، گفت: شرکت مخابرات ایران موظف به پرداخت مطالبات به حق کارکنان و بازنشستگان در اسرع وقت می باشد.

وی افزود: میزان فعالیتی که در دوره فعلی مدیریتی برای تحقق رضایتمندی کارکنان و بازنشستگان به انحاء مختلف صورت پذیرفته، نشانگر توجه مدیران به اهمیت این بخش است، البته منکر نارسایی ها و نقص هایی که بیشتر از یک دهه بر دوش مجموعه سنگینی می کند، نیستیم و در عین حال تمام تلاش خود را به شکل های مختلف اعم از تلاش برای منطقی شدن تعرفه ها، دریافت لاوصولی ها و مطالبات سنواتی از شرکت ها و سازمان ها و همچنین بهبود شیوه های درآمدزایی شرکت بنا نهاده ایم تا علاوه بر توسعه و پیشرفت شرکت مخابرات به عنوان یک نهاد خدمت رسان عمومی، مطالبات باقی مانده و به حق کارکنان را نیز پرداخت کنیم.

در ادامه این نشست ، نمایندگان بخش های مختلف در شوراهای صنفی کارکنان و کانون های بازنشستگی ،  به صورت مشروح نقطه نظرات خود با نگاهی دلسوزانه و با احاطه مناسب بر مسائل و مشکلات و در عین حال فرصت های رو به جلوی  پیشرفت شرکت با ریاست هیات مدیره در میان گذاشته و  در ضمن آن، خواستار توجه بیش از پیش به پرداخت مطالبات کارکنان و بازنشستگان به خصوص با توجه به تورم موجود در بخش های کالا و خدمات و تامین هزینه های خانوار شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.3 (9 رای)
کاربر
2021-09-22 10:26

افزودن دیدگاه جدید