کد مطلب: 

261273

پست سهراب پورناظری درباره همکاری جدیدش با خواننده زن

سهراب پورناظری از همکاری خود با سحر محمدی بروجردی، خواننده‌ای که با اجرای قطعاتی به آهنگسازی مجید درخشانی در گروه ماه بانو به شهرت رسید، خبر داد.
پست سهراب پورناظری درباره همکاری جدیدش با خواننده زن

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، پورناظری که آثاری نظیر "رگ خواب" و "ایران من" را با صدای همایون شجریان ضبط کرده، درباره همکاری با سحر محمدی نوشت: 

"رشد و تکامل یک هنرمند بستگی روشنی به میزان امکان حضور او در فضای عمومی و ارائه آثار هنری به مخاطبان دارد. فرصتی که شوربختانه، در دهه‌های اخیر از زنان هنرمند ایرانی (خصوصاً‌ در عرصه موسیقی و به ویژه در حیطه خوانندگی) تا حد زیادی دریغ شده است. 

هم‌اکنون در فصل جدید کارهای هنری خود برآنم که بخشی از توان و زمان خود را برای هنر زنان توانمند سرزمینم صرف کنم. از این رو همکاری خود را با «سحر محمدی بروجردی» که از آینده‌سازان آواز موسیقی ایرانی است آغاز می نمایم. این همکاری علاوه بر فعالیت هنری مشترک، پیشبرد و مدیریت مسیر هنری این خواننده جوان و توان‌مند که از این پس با نام «سحر بروجردی» به ارائه آثار هنری خواهد پرداخت، خواهد بود.

در نخستین گام از این هم‌کاری، به زودی کنسرتی در سالن معتبر «پیر لویی» در برلین همزمان با نمایشگاه پنج هزار سال هنر ایران اجرا خواهد شد و سپس آلبومی را در فضای موسیقایی کمتر تجربه شده به شما عزیزان تقدیم خواهیم کرد.

با مهر

سهراب پورناظری"

پست سهراب پورناظری درباره همکاری جدیدش با خواننده زن

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.8 (31 رای)
سیتنا 4
2021-09-17 22:59

دیدگاه‌ها

تصویر سیروس
درود بر بانوی هنرمند سرکار خانم سحر بروجردی و جناب پورناظری نازنین. از برنامه‌ی بسیار شنیدنی شما بسیار محظوظ شدیم و آرزوی استمرار این رویه رو داریم. امیدوارم بی‌توجه به سمپاشیهای رایج و اراجیف بافته‌شده توسط عده‌ای معلوم‌الحال و حاسدان بی‌هنر چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی به هنر شریفتان تداوم بخشید و چراغ راه جوانان و هنرمندان کمترشناخته‌شده‌ی این مرز و بوم هنرپرور قرار گیرید. دست مریزاد.
ارسال شده توسط سیروس در 05 بهمن 00 - 04:22
تصویر دنیا کمالی
تعدادی از کاربران فضای مجازی به طعنه میگویند در فضای نبود امکان آوازخوانی برای زنان، این جه شکل ممنوع الکاری است که آزادانه با گذرنامه ایرانی، سال به دوازده ماه در کنسرت های خارجی به سر میبرد و رسانه های داخلی، بدون هیچ مشکلی، اخبار تور کنسرتهایش راخیلی شفاف پوشش میدهند؟ سهراب پورن آذری در مصاحبه با سما بابایی خبرنگار سایت موسیقی ما عنوان کرد که مجوز کنسرت مشترک او با سحر، خواننده زن کنارگذاشته شده از گروه ماه بانو، به شرط همراهی ماموری از حراست ارشاد و یک روحانی ناظر از سازمان تبلیغات در سفرشان به آلمان صادر شده است. وی اظهار داشت ما بعد از مدتها رایزنی و چاره اندیشی ،خودمان با الگوبرداری از رویه وزارت جوانان در اعزام تیمهای ورزشی به مسابقات خارجی این پیشنهاد را دادیم تا موانع آواز زنان بعد از 40 سال شکسته شود. از آن زشت تر، بی هویتی هنرمندنمایی است که چون عنتر دست آموز مرشد معرکه گیر، آن قدر به دنبال شهرت، پر از شهوت شده و زبون و ذلیل گردیده که میگذارد اسم چند دهه از عمرش را هم آن طور که میخواهند عوض کنند و برای دو روز زرق و برق دنیا و اسم درکردن بابت عرضه زنانگیش، این همه خفت و خواری در برابر مردان هرزه باز مزور و طماع را میپذیرد. رسوایی گروه هنجارشکن و سرخورده ماه بانو نشاد داد که زن در نگاه این مردان فاسد، فاقد کرامت و حرمت انسانی است و برای آنان حکم ماشین چاپ اسکناس جعلی را دارد که مثل کهنه حیض چند وقت دیگر دورش می اندازند.
ارسال شده توسط دنیا کمالی در 28 شهريور 00 - 17:10

افزودن دیدگاه جدید