کد مطلب: 

260452

یک استوری عجیب از ریحانه پارسا در کنار امیر تتلو

ریحانه پارسا با امیر تتلو ازدواج کرده است؟ این شاید کثیف ترین رازی باشد که مدتی است در فضای مجازی دست به دست می چرخد اما تتلو همزمان فیلمی منتشر کرده که نشان می دهد با دختر دیگری دوستی دارد! کاربران این ادعا را به این دلیل قابل باور دانسته اند که می گویند با توجه به ابتذال این ایرانی ها در ترکیه هیچ چیزی بعدی نیست و همه آنها برای درآمد بیشتر در فضای مجازی حاضر هستند ازدواج کنند طلاق بگیرند همدیگر را فحش بدهند تهمت بزنند و پشت دوربین ها به ریش مردم بخندند.
یک استوری عجیب از ریحانه پارسا در کنار امیر تتلو

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، امیر تتلو و ریحانه پارسا از چهره های پرحاشیه هستند. امیر تتلو هرگز شخصیت نرمالی ندارد. هرازگاهی جنجالی نو امیر تتلو به پا می کند. به تازگی خبری پیچیده است که امیر تتلو و ریحانه پارسا باهم ازدواج کرده اند.

ریحانه پارسا که در ویدئویی اعتراف کرد هیچ وقت با مهدی کوشکی عقد نکرده است و با این حال در یک خانه زندگی می کردند، پس از مهاجرت به ترکیه به دیدار امیر تتلو رفته و البته این خبر را هیچ کدام از آنها تا این لحظه رسانه ای نکرده اند.

انتشار این خبر توسط یکی از دوستان بسیار صمیمی و نزدیک امیر تتلو (س . گ) صورت گرفت که فقط برای چند دقیقه با انتشار یک استوری از دیدار ریحانه پارسا و امیر تتلو در صفحه اینستاگرامش، به آنها تبریک گفت و البته پس از چند دقیقه آن را حذف کرد. در این استوری خطاب به امیر تتلو نوشته شده بود: «خسرو آواز ایران تویی داداش، مبارکتون باشه، ریحانه و امیر، چقدر به هم میاد».

یک استوری عجیب از ریحانه پارسا در کنار امیر تتلو

این در حالی است که ریحانه پارسا پس از خروج از ایران و اقامت در ترکیه، چند استوری از آهنگ های امیر تتلو در روزهای اخیر گذاشته است.

گفتنی است، امیر تتلو پس از فوت استاد محمدرضا شجریان، ضمن توهین به این استاد بزرگ آواز، لقب «خسرو آواز ایران» را برازنده خودش دانسته بود و مدعی شد که خسرو آواز ایران من هستم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 4
2021-08-24 17:47

افزودن دیدگاه جدید