کد مطلب: 

258719

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس: برای به نتیجه رسیدن طرح فضای مجازی در مجلس، مردانه تا آخر ایستاده ایم

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح فضای مجازی در مجلس بالاخره پس از سالها معطلی کارش به انتها رسیده و کمیسیون به زودی آن را به صحن علنی مجلس خواهد برد، لذا همین جا اعلام می‌کنیم که برای به نتیجه رسیدن این قانون، مردانه تا آخر ایستاده ایم.
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس: برای به نتیجه رسیدن طرح فضای مجازی در مجلس، مردانه تا آخر ایستاده ایم

به گزارش سیتنا، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی پنجشنبه شب در نشستی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، افزود: اگر بخواهیم به همه موارد فرهنگی رسیدگی کنیم کار سطحی شده و نتیجه مطلوب نخواهد داد و اصولا بررسی همه طرح ها به عمر مجلس یازدهم نخواهد رسید.

وی گفت: بر همین اساس به اولویت بندی مسائل فرهنگی کشور بر اساس خواست و نیاز مردم و سبک زندگی امروز پرداخته و در سال نخست مساله ساماندهی فضای مجازی و موضوع جمعیت و ازدواج را در دستور کار کمیسیون قرار دادیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ادامه داد: در بحث جمعیت ۱۹ نماینده کمیسیون و بخش های مرتبط چند هزار نفر ساعت کار کرده اند تا قانونی در خصوص ازدواج آسان و حمایت از جوانان برای تامین مسکن و شغل جوانان به مجلس ارائه شود.

آقا تهرانی به جوسازی برخی علیه قانون حمایت از کاربران فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در راستای این جوسازی فقط علیه این قانون، که هنوز در حال بررسی است، در یک روز  ۱۳۰ هزار پست در فضای مجازی منتشر کردند اما همین جا اعلام می کنیم برای به نتیجه رسیدن این قانون مردانه تا آخر ایستاده ایم.

وی گفت: طرح فضای مجازی در مجلس بالاخره پس از سالها معطلی کارش به انتها رسیده و کمیسیون به زودی آن را به صحن علنی مجلس خواهد برد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به مباحث هنر و سینما نیز اشاره کرد و گفت: میزان بودجه فرهنگ و هنر در بودجه سالانه کشور معمولا نیم درصد بوده است که در بودجه سال جاری این رقم را به شکل بی سابقه افزایش داده و به ۳.۵ درصد رسانده ایم که اقدام بسیار مهمی بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2021-07-02 14:57

افزودن دیدگاه جدید