کد مطلب: 

257705

اعضای کمیته مدیریت دانش شرکت ارتباطات زیرساخت مشخص شد

اعضای کمیته مدیریت دانش شرکت ارتباطات زیرساخت، به منظور برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای برنامه‌های این حوزه اعلام شدند.
اعضای کمیته مدیریت دانش شرکت ارتباطات زیرساخت مشخص شد

به گزارش سیتنا، اعضای کمیته مدیریت دانش شرکت ارتباطات زیر ساخت متشکل از مدیران ستادی و مدیران ادارات کل شرکت و با مدیریت مهندس اصغریان معاون فناوری اطلاعات و به دبیری مهندس اسماعیلی مدیرکل معماری سازمانی و مدیریت سامانه‌های اطلاعاتی به منظور برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای برنامه های این حوزه اعلام شد.

آنچه که در نظام مدیریت دانش اهمیت دارد، رسوخ دانش و یکپارچه سازی آن در درون فرآیندهای اصلی شرکت است؛ تا با استفاده از آن بتوان بهبودهای مستمر را در طراحی و اجرای فرآیندهای شرکت مشاهده کرد؛ برای این منظور در زمان مهندسی مجدد فرآیندهای شرکت سعی شده است بدون نام بردن از مدیریت دانش بطور نامحسوس ارتباط بین فرایندها با مباحث مستندسازی دانش حاصل از اجرای آن فرایند، از طریق برگزاری جلسات مرور فرایند و ... برقرار گردد.

بر اساس این گزارش، ساختار توسعه رویکرد مدیریت دانش محور شرکت ارتباطات زیر ساخت در سه سطح راهبردی، میانی و عملیاتی تنظیم شده است.

لازم به ذکر است: در سطح راهبردی این ساختار، اتخاذ سیاست‌ها ، هدایت و راهبری کلان در شورای راهبری توسعه مدیریت، متشکل از مدیران ارشد شرکت(مدیرعامل و معاونین شرکت) عملیاتی می شود و در سطح میانی، کمیته مدیریت دانش باحضور مدیران کل واحدها برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای برنامه‌های این حوزه را عهده دار بوده که هدایت آن توسط مدیر ارشد دانش (معاون فناوری اطلاعات شرکت) با حکم مدیرعامل و دبیر آن اداره کل معماری سازمانی خواهد بود و سطوح عملیاتی مدیریت دانش شامل افرادی با تسلط کامل و انگیزه بالا در هر اداره کل هستند که با گذراندن دوره‌های آموزشی و تکمیلی نقش هدایت کننده مباحث مدیریت دانش را در واحدهای خود تحت عنوان مهندسین دانش ایفا می نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2021-05-30 13:37

افزودن دیدگاه جدید