کد مطلب: 

257486

انتقام از دختر شیرازی با انتشار تصاویر شماره تلفن

جوان پلیدی که آبروی دختر شیرازی را برده بود شناسایی و دستگیر شد.
انتقام از دختر شیرازی با انتشار تصاویر شماره تلفن

به گزارش سیتنا ، رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری فردی که با ایجاد یک صفحه جعلی در اینستاگرام و درج شماره و تصویر رئیس خود قصد بی آبرو کردن وی را داشت خبر داد.

سرهنگ "حشمت سلیمانی"  اظهار داشت: خانمی جوان با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و مدعی بود فردی ناشناس با انتشار تصاویر و شماره تلفن وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام باعث مزاحمت شده است که رسیدگى به این پرونده ‌به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس ‌فتا قرار گرفت.

وی گفت: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص متهم را شناسایی و وی را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه هدف خود را انتقام گرفتن از شاکی عنوان کرد، گفت: وی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ "سلیمانی" افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

این مقام سایبری خاطر نشان کرد: پلیس فتا به ‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش گزارش‌های مردمی) با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-05-24 08:10

افزودن دیدگاه جدید