کد مطلب: 

253539

کانال دونالد ترامپ در یوتیوب برای یک هفته مسدود شد!

شرکت یوتیوب، کانال دونالد ترامپ در این شبکه را به دلیل نگرانی‌ها بابت «احتمال ترویج خشونت» مسدود کرد. این کانال حداقل تا یک هفته از بارگذاری فیلم‌های جدید محروم و آخرین ویدیوی آن نیز حذف شده است.
کانال دونالد ترامپ در یوتیوب برای یک هفته مسدود شد!

به گزارش سیتنا، شبکه یوتیوب، متعلق به شرکت گوگل، برای اعمال سختگیری بیشتر بر رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل ترس از تکرار اتفاقات روز ششم ژانویه در کنگره، به دیگر غول‌های رسانه‌ای همچون توییتر و فیس‌بوک، پیوست.

شبکه یوتیوب در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به نگرانی‌ها بابت احتمال ادامه خشونت‌ها، ما محتوای جدید کانال یوتیوب دونالد ترامپ را به دلیل نقض سیاست‌هایمان حذف کردیم. این کانال بر اساس سیستم اخطار دیرین ‌ما، از بارگذاری ویدیو‌های جدید یا پخش زنده حداقل تا هفت روز محروم خواهد بود. امکان تمدید زمان محرومیت نیز وجود دارد.»

یوتیوب قسمت کامنت‌گذاری ویدیوهای کانال ترامپ با ۲/۷۷ میلیون دنبال‌کننده را نیز غیرفعال کرده است.

دونالد ترامپ از شبکه‌های اجتماعی بزرگی که حساب او را مسدود کرده‌اند انتقاد کرد.

ترامپ روز از شبکه‌های اجتماعی بزرگی که حساب او را مسدود کردند انتقاد کرد و گفت که آن‌ها مرتکب «اشتباه بزرگی» شده‌اند و این «برای کشور ما وحشتناک است». او همچنین از سخنرانی اخیر خود که به تحریک هوادارانش برای ورود به کاخ کنگره آمریکا منجر شد، دفاع کرد و اظهارات خود را «کاملا مناسب» خواند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-01-13 23:37

افزودن دیدگاه جدید