کد مطلب: 

251517

"روح اله نصیری"، مدیرعامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران شد

مراسم تقدیر، گرامیداشت و تودیع سید علیرضا مریخی و معارفه دکتر روح اله نصیری به عنوان مدیرعامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران، با حضور جمعی از مسئولین استانی در شرکت ITMC برگزار شد.
"روح اله نصیری"، مدیرعامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران شد

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، روابط عمومی شرکت کارخانجات مخابراتی ایران، اعلام کرد: در این مراسم که با حضور مهندس سهرابی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس، مهندس قهرمان ایزدی، مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک شیراز، مهندس رزمجویی، مدیرعامل شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران، دکتر طیبی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز و مهندس کریمی، مدیرعامل شرکت ایران خودرو فارس برگزار شد، از زحمات مهندس سید علیرضا مریخی در سمت مدیرعاملی شرکت تقدیر و دکتر روح اله نصیری به عنوان مدیرعامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران منصوب گردید.

دکتر جمشید آقایی رئیس هیات مدیره شرکت با بیان ظرفیت های مطلوب ایجاد شده در حوزه IoT و ساخت محصولات جدید، از زحمات مهندس مریخی در دوران تصدی مدیر عاملی تقدیر و حضور دکتر نصیری را با عنایت به سوابق ارزنده ی مدیریتی وی فرصتی مغتنم برای پیشبرد اهداف بلند مدت شرکت دانست.

مهندس مریخی، عضو هیات مدیره شرکت نیز با ارائه گزارش عملکرد شرکت، فرصت های جدید ایجاد شده (همچون طراحی و ساخت دستگاه ونتیلاتور کمک تنفسی، در حوزه بهداشت و درمان ، طراحی و ساخت سامانه کنترل کننده بارهای قابل کنترل در حوزه انرژی و سامانه های مبتنی بر دانش اینترنت اشیاء) را به عنوان فرصت های ترقی شرکت یاد کرده و خواستار توجه به این فرصت ها و پیگیری تحقق اجرایی شدن آن ها شد.

دکتر نصیری، عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت، ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت کارخانجات مخابراتی ایران، گزارشی از سوابق و عملکرد مدیریتی و کاری خود را ارائه نموده و توجه به ساختار نیروی انسانی و تکریم کارکنان و کارگران زحمتکش شرکت و تامین معیشت آنان و همچنین صیانت از حقوق سهامداران محترم به عنوان صاحبان اصلی شرکت را از مهمترین اولویت ها و دغدغه های کار خود عنوان کرد.

وی با مقایسه شرکت کارخانجات مخابراتی ایران با یکی از شرکتهای مشابه خارجی، رسیدن دوباره ITMC را به جایگاه واقعی آن امری قابل دسترسی و امکان پذیر دانست و ابراز امیدواری کرد با همدلی و پیگیری مستمر در آینده ای نه چندان دور شاهد تعالی دوباره شرکت کارخانجات مخابراتی ایران باشیم.

در پایان مهندس سهرابی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس به عنوان نماینده مقام محترم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان، ضمن تبریک به دکتر نصیری ، حکم انتصاب وی به سمت مدیرعاملی را به وی اعطا کرد و از زحمات مهندس مریخی در دوران تصدی این مسئولیت تقدیر گردید.

شایان ذکر است دکتر روح اله نصیری متولد شهرستان فیروزآباد و دارای مدرک دکترای مدیریت دولتی گرایش خط مشی گذاری از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران- کرمان است. در کارنامه کاری وی عضویت در هیات مدیره، معاون مالی و سرمایه گذاری، مدیر بودجه و اعتبارات شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران ، عضویت در کمیته توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر فضای مجازی و نائب رئیس هیات مدیره موسسه سپید در سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، معاون توسعه مدیریت و امور منابع سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، قائم مقام رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در راه اندازی پارک فناوری اطلاعات، عضو کمیته هیات اجرایی منابع انسانی پژوهشگاه فضایی ایران و نماینده شورای اسلامی شهر تهران در هیات های حل اختلاف مالیاتی استان تهران به چشم می خورد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-11-23 10:39

افزودن دیدگاه جدید