کد مطلب: 

239117

همزمان با نمایشگاه تلکام پلاس ، شرکت مخابرات ایران با تولیدکنندگان داخلی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

شرکت مخابرات ایران در ادامه حمایت از تولیدکنندگان داخلی در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات برای تامین تجهیزات مورد نیاز این شرکت ، با تولیدکنندگان داخلی تفاهم‌نامه همکاری و تامین تجهیزات امضا کرد.
همزمان با نمایشگاه تلکام پلاس ، شرکت مخابرات ایران با تولیدکنندگان داخلی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

به گزارش سیتنا به نقل از ستادخبری شرکت مخابرات ایران، در دومین مراسم امضای قراردادها و تفاهم‌نامه‌های میز ساخت داخل در صنعت مخابرات که همزمان با نمایشگاه تله‌کام پلاس برگزار ‌شد،شرکت مخابرات ایران با عقد ۹ قرارداد و تفاهم نامه تامین تجهیزات مورد نیاز این شرکت را با تولیدکنندگان ایرانی به منظور حمایت از تولید ملی به امضا رساند. 

بر اساس این گزارش، این قراردادها و تفاهم نامه ها در زمینه های تجهیزات کابل های نوری ، انتقال ، سیستم های نرم افزاری بیلینگ ، NGN ،WDM ، ماژول ها و مودم و... با هدف کاهش ارزبری در راستای حمایت از تولیدات و تولیدکنندگان داخلی با شرکت های شهید قندی ، شرکت خدماتی مخابراتی ارگ جدید ، مجتمع کابل رفسنجان، بهینه پردازش و... منعقد شد.

این گزارش می افزاید: شرکت مخابرات ایران در نخستین دوره برگزاری «میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات نیز قراردادها و تفاهم‌نامه‌های خرید با شرکت داخلی به امضا رساند که کاهش ارزبری را به ارمغان آورده بود.

گفتنی ست در سال‌جاری همکاری‌های مفیدی بین شرکت‌های مخابراتی و تولیدکنندگان داخلی صورت گرفته و حمایت از تولید ملی از الویت های کار این شرکت‌ها قرار دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-12-21 11:19

افزودن دیدگاه جدید