کد مطلب: 

228055

امکان پیگیری وضعیت کارت سوخت‌ از سایت شرکت پست

مدیرکل پست استان تهران گفت: افرادی که قصد دارند بدانند مرحله توزیع کارت سوختشان در چه وضعیتی قرار دارد می توانند با مراجعه به سایت www.post.ir و وارد کردن کد شناسایی (وین) که روی کارت خودرو درج شده از وضعیت کارت سوخت مطلع شوند.
امکان پیگیری وضعیت کارت سوخت‌ از سایت شرکت پست

به گزارش سیتنا به نقل از سایت شرکت پست، مدیرکل پست استان تهران درباره توزیع کارت سوخت، گفت: سه شرکت اصلی برای تولید و توزیع کارت سوخت با هم همکاری دارند که شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی نقش سیاستگذار را دارد، شرکت توسعه و پژوهش ناجی تولید کننده کارت سوخت است و شرکت ملی پست مسؤولیت توزیع را بر عهده دارد.

وی در مورد طبقه بندی کارت‌ سوخت‌ها توضیح داد: کارت‌های سوخت سه نوع طبقه بندی دارند که شامل نو شماره، المثنی و برگشتی‌های حد فاصل سال‌های 93 تا 96  است. در طول این سه سال به دلیل این که بنزین تک رقمی شده بود کسی برای دریافت کارت سوخت مراجعه نکرد و در پست ماند.

مقصودی اضافه کرد: کارت سوخت‌های نو شماره، مشکلی ندارند و از طریق سند خودرو که صادر می شود کارت سوخت نیز تحویل شرکت ملی پست شده و به دست مالکان خودرو می رسد.

در بخش المثنی نیز افراد با مراجعه به دفاتر پلیس+10 اطلاعات خود را ثبت می کنند و این اطلاعات در اختیار شرکت پژوهش و توسعه ناجی برای صدور قرار می گیرد.، اما مشکل اصلی در حوزه برگشتی سنوات 93 تا 96 است که در چهار طبقه بندی سبز، زرد، قرمز و سیاه تقسیم می شود.

مدیر کل پست استان تهران درباره طبقه بندی کارت های سوخت برگشتی افزود: در سال گذشته حدود 900 هزار کارت سوخت تحویل شرکت پست شد که 560 هزار کارت، مالکشان تغییر نکرده بود و تحویل آنها شد که در طبقه‌بندی سبز قرار داشتند. در طبقه بندی زرد، نشانی‌ افراد تغییر کرده و ما توانستیم از طریق دفاتر پستی آدرس آنها را به دست بیاوریم و کارت های سوخت را به دستشان برسانیم.

کارت‌های قرمز مربوط به کارت‌هایی است که ابطال شده اما با هماهنگی مالکان که برای صدور مجدد اقدام کردند دوباره کارهای صدور انجام و کارت تحویلشان شد. در بخش کارت‌های سیاه هم 40 هزار کارت در پست وجود دارد که هیچ نشانی از آنها نداریم و همچنان در شرکت ملی  پست هستند.

وی تاکید کرد: افرادی که قصد دارند بدانند مرحله توزیع کارت سوختشان در چه وضعیتی قرار دارد می توانند با مراجعه به سایت www.post.ir و وارد کردن کد شناسایی (وین) که روی کارت خودرو درج شده از وضعیت کارت سوخت مطلع شوند.

از سوی دیگر افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند با مراجعه به یکی از دفاتر پست و مراجعه به میز خدمت می توانند از چگونگی مرحله توزیع کارت سوخت خود کسب اطلاع کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-04-30 14:26

افزودن دیدگاه جدید