کد مطلب: 

214890

عذرخواهی خانم بازیگر به خاطر سلفی گرفتن با قبر!

با وجود این که "کاترین هیگل" بازیگر آمریکایی به متانت و وقار شهرت دارد اما به تازگی رفتار عجیبی از او سر زده که همه را شگفت زده کرده است.
عذرخواهی خانم بازیگر به خاطر سلفی گرفتن با قبر!

به گزارش سیتنا، این بازیگر که به قبرستانی در شهر بافلوی نیویورک رفته بود تا از قبر پدربزرگ، مادربزرگ و برادرش دیدن کند در حالت های عجیبی که بسیار خوشحال به نظر می رسید عکس گرفت. او در این عکس ها سعی کرده بود تا رفتار دلقک ها را تقلید کند.

سلفی در قبرستان خانم هیگل کافی بود تا کاربران فضای مجازی انتقادات تند و آتشینی را به صفحه ی اینستاگرام او روانه کنند تا جایی که هیگل مجبور شد تا عکس ها را از صفحه اش پاک کند.

کاربران مجازی, سلفی او در قبرستان را بی احترامی به مردگان و اماکن مقدس دانسته و از او خواستند تا عذرخواهی کند.  این بازیگر هم به دوران وقارش بازگشت و گفت: می دانم کارم نادرست بود اما من فقط می خواستم از بار سنگینی که از رفتن به قبر برادرم داشتم کم کنم.

او در ادامه افزود: از عمق قلبم عذرخواهی می کنم و از این که من رو درک کردید سپاسگزارم، بعضی وقتها نمی توانم خوب فکر کنم و از این که بیدارم کردید خوشحالم.

برادر این بازیگر آمریکایی در سال ۱۹۸۶ میلادی وقتی ۱۶ سال داشت از دنیا رفت که مرگ زودهنگام او تأثیر زیادی روی زندگی خانم هیگل گذاشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-28 22:46

افزودن دیدگاه جدید