کد مطلب: 

212379

تکذیب ادعای عضو جوان حزب موتلفه مبنی بر موافقت وزیر ارتباطات با فیلترینگ تلگرام

در حالی یکی از اعضای جوان حزب موتلفه پس از جلسه‌ی چند روز پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعضای شاخه جوانان برخی احزاب سیاسی، ادعا کرد آذری جهرمی موافق فیلترینگ تلگرام است که سایر اعضای حاضر در این جلسه و همچنین شخص وزیر ارتباطات این ادعا را رد می کنند.
تکذیب ادعای عضو جوان حزب موتلفه مبنی بر موافقت وزیر ارتباطات با فیلترینگ تلگرام

به گزارش خبرنگار سیتنا، پس از دیدار چند روز پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعضای شاخه جوانان برخی احزاب سیاسی، یکی از رسانه‌ها با نقل قول از یک عضو جوان حزب موتلفه‌ی حاضر در این جلسه، نوشت که وزیر ارتباطات در این جلسه گفته است " تلگرام حامی تروریسم است؛ با فیلترینگ آن موافقم."

در همین راستا، ساجده عرب سرخی، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت نیز که در این جلسه حضور داشته با تکذیب ادعای عضو جوان حزب موتلفه در توییتر نوشت: "در جلسه جوانان با وزیر ارتباطات حضور داشتم. آقای جهرمی در مقابل درخواست صریح موتلفه برای فیلتر تلگرام، با انتقاد از بی‌عملی تلگرام در مقابل کانالی که ترویج تروریسم می‌کند، تاکید داشت راه مقابله فیلتر نیست و تلاشمان برای حل آن است. اما رای دولت در شورا محدود است. ادعای عضو موتلفه دروغ عجیبیه."

رضا امیدوار تجریشی هم که از حزب اعتماد ملی در این جلسه حضور داشته ضمن رد ادعای موافقت آذری جهرمی با فیلترینگ تلگرام، توئیت کرد: در خصوص خبر موافقت وزیر با فیلترینگ تلگرام در جلسه با جوانان احزاب، بنده هم حضور داشتم. این خبر کاملا کذب است. ایشان گفتند که تلگرام باید جلوی عوامل تروریستی مانند ری استارت و ... را بگیرد. رفتار این کانال ها مصداق کار تروریستی است.

مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در توییتر با تکذیب این ادعا نوشت: "بسیاری از جوانان احزاب سیاسی در جلسه مذکور حضور داشته‌اند، این گزارش صحت ندارد."

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-01 14:07

افزودن دیدگاه جدید