کد مطلب: 

211506
در پی رای دادگاه مسکو برای فیلترینگ تلگرام در روسیه؛

مدیر تلگرام: تضمین نمی‌کنم که بدون استفاده از VPN دسترسی به تلگرام میسر باشد

به دنبال رای دادگاه مسکو برای فیلترینگ تلگرام در روسیه، مدیر تلگرام در شبکه‌ی اجتماعی روسی "وی‌کنتاکته" نوشت: نمی‌توانیم تضمین کنیم که بدون استفاده از VPN دسترسی 100 درصدی به تلگرام مهیا شود.
مدیر تلگرام: تضمین نمی‌کنم که بدون استفاده از VPN دسترسی به تلگرام میسر باشد

به گزارش سیتنا، در پی رای دادگاه مسکو برای فیلترینگ تلگرام در روسیه، "پاول دورف" مدیر تلگرام در شبکه‌ی اجتماعی روسی "وی‌کنتاکته" نوشت:

"دادگاه تاگانسکی (Tagansky) مسکو به مسدود کردن تلگرام در محدوده روسیه رای داده است. در همین راستا، کاربران باید در نظر داشته باشند:

1 - تلگرام برای عبور از موانع، از یک سری متد‌های درون برنامه‌ای استفاده خواهد کرد، که کاربران نیازی به انجام دادن کاری ندارند. البته نمی‌توانیم تضمین کنیم که بدون استفاده از VPN دسترسی 100 درصدی به سرویس‌ها مهیا شود.

2 - در ساعات اولیه‌ی مسدود کردن، VPNها و سرویس‌های پروکسی ممکن است با هجوم مواجه شوند و سرعت دسترسی به تلگرام کاهش یابد.

3 - فارغ از فیلترینگ، تلگرام ارسال Notification به کاربران روسی خود را حفظ خواهد کرد تا آنها را در جریان توسعه‌ی پروژه‌ی تلگرام قرار دهد.

مهم: در صورت مشاهده‌ی هر گونه مشکل در ارتباطات، تلگرام خود را پاک و یا نصب مجدد نکنید و آپدیت‌های جدید تلگرام را از گوگل‌پلی یا اپ استور دانلود کنید".

گزارش از مسعود فاتح

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-16 11:22

افزودن دیدگاه جدید