کد مطلب: 

204362

به خطوط تلفن ثابت با صورت‌حساب کمتر از 3 هزار تومان یارانه می‌دهیم!

رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات به خطوط دارای کمتر از 3 هزار تومان صورت‌حساب یارانه می‌دهد و به دلیل درآمد کمتر از قیمت تمام شده ارائه سرویس در بسیاری از مناطق به صرفه نیست اما به دنبال این نیستیم که این سرویس را از مردم دریغ کنیم.
به خطوط تلفن ثابت با صورت‌حساب کمتر از 3 هزار تومان یارانه می‌دهیم!

به گزارش سیتنا، برات قنبری اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران به درصد عمده‌ای از مشترکان به خاطر مسئولیت‌های اجتماعی سرویس ارائه می‌کند.

رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: به دلیل درآمد کمتر از قیمت تمام شده ارائه سرویس در بسیاری از مناطق به صرفه نیست اما به دنبال این نیستیم که این سرویس را از مردم دریغ کنیم.

وی ادامه داد: در واقعیت مخابرات به خطوط دارای کمتر از 3 هزار تومان صورت حساب یارانه می‌دهد.

قنبری تصریح کرد: گاهی در یک روستا کل درآمد یک ماه 800 هزار تومان است در حالی که 5 میلیون تومان در ماه هزینه نگهداری تجهیزات آن روستا است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.7 (3 رای)
سیتنا 5
2017-10-31 09:34

دیدگاه‌ها

تصویر کارمند مخابرات
جناب اقای براتی زیاد مهم نیست فعلا که 8 سال که از خصوصی سازی میگذرد این مبالغ از جیب کارمندان تامین شده و یک نمونه از مواردی که یارانه تامین شده افزایش نیافتن حتی یک گروه در این 8 سال وچندین مورد دیگر که باعث شکایت همکاران گردیده میباشد که این ندادن حق وحقوق کارکنان باعث افت شدید بهره وری ونارضایتی کارکنان گردیده ودر نهایت ضرر وزیان این نارضایتی در نهایت ازجیب بیت المال ومردم خواهد بود.
ارسال شده توسط کارمند مخابرات در 09 آبان 96 - 22:41

افزودن دیدگاه جدید