کد مطلب: 

198669

دریافت قبض و صورتحساب میان دوره و پایان دوره همراه اول

همراه اول روش های مختلفی را برای ارائه قبض های پایان دوره و میان دوره به مشترکین خود در نظر گرفته است که هر مشترک می تواند یکی از این روش ها را انتخاب کند.
دریافت قبض و صورتحساب میان دوره و پایان دوره همراه اول

به گزارش سیتنا، مشترکین همراه اول می توانند برای رویت صورتحساب پایان دوره و میان دوره سیم کارت های خود به بخش مربوط در پرتال همراه اول (اینجا) مراجعه کرده و با ثبت شماره سیم کارت و انتخاب گزینه پایان دوره و میان دوره نسبت به دریافت صورتحساب و پرداخت آن اقدام کنند.

در همین حال، مشترکان همراه اول می توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیکی همراه اول با نام "همراه من" (اینجا) نسبت از جزئیات صورتحسابشان اطلاع یابند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-04 16:10

دیدگاه‌ها

تصویر محمد حسن نجفی قدسی
سلام . روز به خیر . قبلا قبض را ماهانه در اینترنت با بارکد میفرستادید و من راحت پرینت نموده با سیستم بارکدخوان خودپرداز راحت میپرداختم . ولی الآن مشکل شده و بدهی های تکراری میآید . سیستم های نرم افزاری هم چندین بار باید حالات مختلف را امتحان کنیم تا ابلاخره بتوانیم قبض را پیدا کنیم . این برخلاف مشتری مداری است . لطفا قبوض را بارکد دار به ایمیل بفرستید . امکان دریافت قبوض ماه های گذشته را نیز ایجاد نمائید . تشکر
ارسال شده توسط محمد حسن نجفی قدسی در 18 آذر 97 - 10:58
تصویر منوچهرضیائی
اگر منظور ازدیدگاه، بررسی نظر مشترکین است، باید عرض کنم که روش شما در پاسخگویی در مورد صورتحساب ها، پیچیده، سردرگم کننده وغیر صادقانه است. چرا همراه اول درموعد مقرر، راستا حسینی، صورتحساب شفاف وکامل به نشانی ایمیل مشترک، ارسال نمی کند؟ صورتحساب کاغذی پیشکش! نمی دانم این دیدگاه به نظر مبارک مسئولین می رسد یا خیر؟
ارسال شده توسط منوچهرضیائی در 07 آذر 97 - 18:35

افزودن دیدگاه جدید