کد مطلب: 

198435

ارائه اطلاعات گردشگری به مسافران نوروزی با سامانه 3626

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان گفت: ارائه اطلاعات گردشگری از مهمترین خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی است که در استان کرمان از طریق سامانه 3626 ارائه می شود.
ارائه اطلاعات گردشگری به مسافران نوروزی با سامانه 3626

به گزارش سیتنا، محمود وفایی با اشاره به اینکه سامانه اطلاعات گردشگری 3626 پل ارتباطی قوی میان گردشگران نوروزی و ستاد خدمات سفر استان کرمان است، افزود: این سامانه در تسریع ارائه اطلاعات مورد نیاز گردشگری و خدمت رسانی به مسافران نوروزی بسیار مفید است.

وی با بیان اینکه سامانه اطلاعات گردشگری 3626 استان کرمان در تمامی ایام سال فعال خواهد بود، تصریح کرد: گردشگران در صورتی که بخواهند از طریق تلفن ثابت با این سامانه ارتباط برقرار کنند صرفا باید شماره 3626 را وارد کنند و در صورت ارتباط از طریق تلفن همراه باید پیش شماره 034 را در ابتدای شماره 3626 شماره گیری نمایند.

وفایی با تاکید بر اینکه در سامانه مذکور کلیه اطلاعات مورد نیاز گردشگران از قبیل مراکز اقامتی، اماکن تاریخی و گردشگری، راههای دسترسی به مناطق گردشگری و غیره ارائه می شود، خاطرنشان کرد: گردشگران می توانند جهت مراجعه حضوری برای کسب اطلاعات گردشگری به ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان واقع در خیایان شهید رجایی(خورشید) جنب فرهنگسرای کوثر مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-23 16:35

افزودن دیدگاه جدید