کد مطلب: 

197371

سایت سهام عدالت؛ مشاهده صورتحساب سهام عدالت

مرحله اول ساماندهی سهام عدالت شروع شده و دارندگان این سهام می توانند برای اطلاع از صورت حسابشان به سامانه سهام عدالت مراجعه کنند.
سایت سهام عدالت؛ مشاهده صورتحساب سهام عدالت

به گزارش سیتنا، از روز ۱۷ اسفند ماه سال جاری مرحله اول ساماندهی سهام عدالت شروع شده و دارندگان این سهام می توانند برای اطلاع از صورت حسابشان به سایت www.samanese.ir مراجعه کنند.

هر مشمولی که رقم یکان کد ملی اش با رقم یکان تاریخِ روز برابر است می تواند به این سایت مراجعه کرده و صورت حساب خود را ببیند.

به این ترتیب از ۱۹ اسفند افرادی می توانند به سامانه سهام عدالت مراجعه کنند که رقم یکان کد ملی شان عدد ۹ است به همین ترتیب روز بعد کسانی می توانند صورت حساب خود را چک کنند که رقم یکان کد ملی شان صفر است این روند تا ۲۶ اسفند ادامه خواهد داشت و پس از آن همه می توانند با هر شماره ملی ای تا مدت حدود ۶ ماه به سامانه سهام عدالت مراجعه کنند.

البته در مواردی دیده شده که افرادی که کد ملی شان با رقم یکان تاریخ روز برابر نبوده توانسته اند به حساب خود دسترسی داشته باشند.

در همین حال، سید جعفر سبحانی، مشاور رییس سازمان خصوصی سازی اظهار کرد: مردم به هیچ عنوان به اطلاعیه های سودجویانه در خصوص سهام عدالت توجه نکنند و هر اطلاعاتی که راجع به سهام عدالت می خواهند را از طریق سایت www.samanese.ir به دست آورند یا با شماره تلفن 83338 که مختص پاسخ گویی به مردم درباره سهام عدالت است تماس بگیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 2.5 (2 رای)
سیتنا 5
2017-03-10 14:52

دیدگاه‌ها

تصویر فریبا روح الامینی
سود سهام عدالت
ارسال شده توسط فریبا روح الامینی در 01 آذر 97 - 20:56

افزودن دیدگاه جدید