کد مطلب: 

191941

ممنوعیت پرواز با گلکسی نوت؛ چند شرکت دیگر به آمریکا پیوستند

برخی شرکت‌های هواپیمایی در دنیا اعلام کرده‌اند که مسافرانشان اجازه ندارند گوشی هوشمند سامسونگ "گلکسی نوت ۷" را حین پرواز همراه داشته باشند. نخست آمریکا حمل جدیدترین مدل سامسونگ حین پرواز را ممنوع کرده بود.
ممنوعیت پرواز با گلکسی نوت؛ چند شرکت دیگر به آمریکا پیوستند

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، "ایر برلین" در آلمان نخستین شرکت هواپیمایی است که اعلام کرده است چون امکان آتش گرفتن سامسونگ "گلکسی نوت ۷" وجود دارد، مسافرانش اجازه ندارند این گوشی هوشمند را با خود به هواپیما ببرند. سخنگوی "ایر برلین" همراه با اعلام این خبر گفت که این ممنوعیت از هم اکنون اجرا می‌شود.

"لوفت هانزا"، بزرگترین شرکت هواپیمایی آلمان، هنوز چنین ممنوعیتی را اعلام نکرده است، اما به مسافرانش تذکر داده که آمریکا حمل "گلکسی نوت ۷" در هواپیما را ممنوع کرده و در نتیجه آنها نمی‌توانند گوشی‌های هوشمند از این نوع را در پروازهای آمریکا همراه داشته باشند.

وزارت فدرال حمل و نقل و زیرساخت‌های دیجیتال آلمان نیز ضمن اشاره به توصیه‌های آژانس ایمنی هوانوردی اروپا  درباره استفاده از "گلکسی نوت ۷" اعلام کرد که این گوشی‌ها باید حین پرواز خاموش باشند، شارژ نشوند و درون چمدانی که تحویل داده شده نباشند. همچنین مجاز نیست که گوشی‌های هوشمند این مدل به عنوان محموله هوایی به جایی فرستاده شوند.

در آسیا نیز "سنگاپور ایرلاینز" اعلام کرده است که مسافران به دلایل ایمنی اجازه ندارند "گلکسی نوت ۷" را هنگام پرواز همراه داشته باشند، چه در لباس و کیف دستی‌شان، چه در چمدانی که تحویل داده‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-10-17 19:24

افزودن دیدگاه جدید