کد مطلب: 

191362

تغییر نظام پرداخت پاداش در شرکت مخابرات ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، بر ضرورت اجرای مدیریت عملکرد سازمانی و ارزیابی عملکرد کارکنان به عنوان یکی از اساسی ‏ترین ابزارهای ایجاد انگیزه در سازمان و محرک تحقق اهداف سازمانی تاکید کرد.
تغییر نظام پرداخت پاداش در شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا، دکتر سراییان خطاب به تمامی مدیران ستادی و استانی در شرکت مخابرات، گفت: با توجه به برنامه‏ تحول و توسعه‏ شرکت مخابرات ایران برای محقق کردن اهداف عالی ره‏ نگاشت، شرکت مخابرات ایران به منظور بهبود عملکرد سازمانی باید با روش های خلاقانه ، جبران خدمت عادلانه و مبتنی بر عملکرد را به شیوه‏های نوین با هدف ایجاد انگیزه در همکاران اجرایی نماید. بر همین اساس در آینده ای نزدیک، نظام پرداخت پاداش بر اساس اجرای مدیریت عملکرد سازمانی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه  مدیران با اجرای صحیح و اصولی مدیریت عملکرد سازمانی و ارزیابی عملکردکارکنان  می توانند به بهبود عملکرد سازمانی کمک کنند اظهار داشت : با عملکرد مناسب در شرکت ، جبران خدمت نیز با کیفیت بالاتری انجام شده و این حلقه‏ ارزش ‏افزا بهبود مستمر سازمان را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه همه کارکنان باید در فضایی عادلانه و شایسته سالارانه، انگیزه‏ کار و تلاش را با هدف اعتلای سازمانی و فردی داشته باشند، گفت : در معاونت منابع انسانی ، سیستم ارزیابی و مدیریت عملکرد باید به گونه‏ ای جامع و فراگیر، تمامی ابعاد عملکردی ،  پتانسیل‏  و توانمندی های  همکاران را در نظر بگیرد و علاوه بر جبران خدمت، رفاهیات و پاداش، در جهت ارتقای شغلی کارکنان نیز گام بر دارد.

وی همچنین افزود: مدل تعریف اهداف و برنامه‏ های عملکردی  که با توجه به وظایف و نقش کارکنان در راستای ره‏ نگاشت تدوین و ابلاغ شده ، ضروری است ، توسط مدیران و معاونان مدیر عامل در شرکت مخابرات ایران و همزمان توسط تمامی مدیران در مخابرات استانها آغاز شده و به صورت سلسله ‏مراتبی تا آخرین سطوح سازمان تسری یابد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با اجرای صحیح این نظام، ضمن تحقق اهداف شرکت زمینه های لازم جهت ایجاد انگیزه و توسعه کارکنان فراهم شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-10-03 10:44

دیدگاه‌ها

تصویر کارمند مخابرات
جناب اقای مدیر عامل محترم متاسفانه جنابعالی در محیط های کاری شرکت تشریف نداشته اید و از رفتارو برخورد تبعیض امیز مسئولین و روسا با کارکنان اطلاعی ندارید و همیشه در این شرکت افراد چاپلوس وکسانی که گردن کلفت بودند از مزایا و پاداشها بهره برده اند بنده به عنوان یک کارشناس ومهندس که نزدیک به سی سال است که در این شرکت کار میکنم میگویم از الان این طرح شکست خورده است نه اینکه طرح غلطی باشد نه خیر بلکه مجریان این طرح ها که نه براساس کارایی افراد بلکه با معیار های خود با کارکنان عمل میکنند و نه بر اساس قانون. . بنده بعنوان یک کارمند زیر دست شما خواهشمندم جنابعالی وهیئت محترم همراه که به استانها برای روشن کردن افکار کارکنان تشریف و سخنرانی میفرمایید حداقل از طریق روابط عمومی ها نظر سنجی هایی ازکارکنان ترتیب دهید که ایا بعد از این سخنرانی ها ایا کارکنان انرژی وروحیه مثبتی برای انجام کار گرفته اند یا فضای منفی حاکم بیشتر شده با توجه به اینکه جنابعالی در تبریز فرموده اید که ممکن است حتی نتوانید حقوق دهید واقعا جای تاسف است بعداز افزایش تعرفه ها ومتعاقب ان افزایش در درامد شرکت که حداقل ما کارکنان از ان بی اطلاع نیستیم ایا نمک بر زخم ریختن نیست ایا با این سخنرانی ها میخواهید که به کارکنان انرژی و روحیه دهید وایا از امار شکایات همکاران در محاکم قضائی واداره کار مطلع هستید وچقدر انرژِی کارکنان دراین راه که برای گرفتن حق قانونی که شرکت از دادن ان سر باز زده به هدر میرود وایا جواب قانع کننده ای برای کارکنان شرکت دارید. ناگفته نماند که در این اوضاع فعلی شرکت کارکنان بی تقصیرند چه بسا که سیاست شرکت را مدیران دیکته وکارکنان فقط مجری ان بوده اند . وعادلانه نیست با کارمندان مثل یک متهم رفتار شود بنده امیدوارم که مدیران محترم کمی با کارکنان مهربان وبه وضع نابسامان مالی کارکنان که علت ان هم نپرداختن حقوق قانونی کارکنان از سال 88 است ‘ رسیدگی وانرژی و جانی تازه در نیروی انسانی شرکت دمیده تا کارکنان هم با روحیه ای مضاعف در خدمت اهداف شرکت برایند.
ارسال شده توسط کارمند مخابرات در 12 مهر 95 - 23:42

افزودن دیدگاه جدید