کد مطلب: 

188723

حکم جدید وزیر ارتباطات برای مدیرعامل بازنشسته‌ی شرکت زیرساخت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جلسه شورای فنی این وزارت، مهندس محمود خسروی، مدیرعامل سابق شرکت زیرساخت را که بتازگی بازنشسته شده است را به عنوان مجری طرح خدمات زیربنایی ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق محروم معرفی کرد.
حکم جدید وزیر ارتباطات برای مدیرعامل بازنشسته‌ی شرکت زیرساخت

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جلسه شورای فنی این وزارت ضمن معرفی مهندس خسروی به عنوان مجری طرح خدمات زیربنایی ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق محروم (USO) و تشکر از دکتر عمیدیان، ایجاد و امکان استفاده از سرویس های پایه مخابراتی و فناوری اطلاعات و خدمات پستی در روستاها را ضروری خواند.

در این جلسه وزیر ارتباطات ضمن تاکید بر اهمیت موضوع عدالت در گفتمان دولت تدبیر و امید، گفت: دولت برای رسیدن به عدالت اجتماعی و رفع شکاف دیجیتالی دسترسی به خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات و توسعه خدمات الکترونیک را برای روستاها و نواحی دور افتاده و محروم در اولویت خود قرارداد

واعظی با اشاره به برخی دستاوردهای این حوزه دولت ادامه داد: هر چند در این مورد قدم های بزرگی برداشته شده است، اما باید برنامه ریزی لازم انجام شود تا خدمات متعدد و بیشتری به مناطق محروم ارایه شود.

وی تامین عدالت در همه حوزه ها و از جمله حوزه ارتباطی را از جمله وظایف دولت خواند و افزود: عدالت در دسترسی به اطلاعات و خدمات برای همه بخش های کشور و از جمله روستاییان ضروری است و باید شرایط و بستری فراهم شود تا مردم مناطق روستایی و محروم هم بتوانند با هزینه ای کم از خدمات شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک بهره ببرند.

واعظی افزود: در این زمینه می توان از توانمندی بالای مردم مناطق روستایی و محروم برای بهره گیری از فرصتهای بی شمار خدمات الکترونیکی استفاده کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه شبکه ملی اطلاعات را بستر اصلی طیفی از دسترسی ها دانست و گفت: با شبکه ملی اطلاعات تنوعی از انواع خدمات و اطلاعات در زمینه دولت الکترونیک، کسب و کار الکترونیکی، آموزش الکترونیکی، انواع خدمات محتوایی سالم و فاخر، فرصتهای کسب و کار و.. فراهم می شود

واعظی دسترسی به همه این خدمات را برای مردم لازم دانست و افزود: تامین این امکانات و دسترسی  روستائیان و ساکنان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به آن ضمن شکوفایی توانمندی های این قشر جامعه، زمینه ساز پیشرفت و رشد هدفمند این مناطق خواهد شد.

گفتنی است؛ چندی پیش و در پی درخواست محمود خسروی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت زیرساخت از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص صدور حکم بازنشستگی، واعظی با این درخواست موافقت کرد و مهندس محمد جواد آذری جهرمی جایگزین وی شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-12 16:59

افزودن دیدگاه جدید