کد مطلب: 

185029

برگزاری کنفرانس یادگیری الکترونیک با حمایت وزارت ارتباطات

رییس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات بر گذار از آموزش های مکان محور به آموزش های الکترونیک در وزارت ارتباطات و شرکتهای وابسته تاکید کرد.
برگزاری کنفرانس یادگیری الکترونیک با حمایت وزارت ارتباطات

به گزارش سیتنا، دکتر وحید یزدانیان در گفت‌وگو با خبرنگار سایت وزارت ارتباطات، گفت: انتقال مفاهیم در حوزه تکنولوژی های جدید با استفاده از آموزش الکترونیکی با کیفیت تر انجام می شود به همین دلیل در این زمینه همکاری خود را با انجمن یادگیری الکترونیک آغاز کرده ایم.

وی به گستردگی جغرافیایی کشور و اتلاف هزینه، زمان و ... بر اساس آموزش فیزیکی اشاره کرد و افزود: اینکه چه پلت فرم با چه استاندارد و محتوایی را برای آموزش الکترونیک انتخاب کنیم و تطبیق درست با استانداردهای موجود داشته باشیم؛‌ نیاز به بررسی های علمی داشت که ضرورت همکاری با انجمن یادگیری الکترونیک را ایجاب می کرد.

یزدانیان ادامه داد:‌ در کنفرانس یادگیری الکترونیک که روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 5 و 6 اسفندماه سال جاری در  تالار شهید قندی برگزار می شود؛‌ آخرین یافته های علمی، مطابق با آخرین استانداردهای تخصصی در زمینه آموزش الکترونیکی عرضه می شود.

یزدانیان به برگزاری 9 کارگاه آموزشی و استفاده از اساتید برجسته در زمینه آموزش الکترونیک اشاره کرد و گفت: تعدادی مقالات علمی و تخصص در کمیته علمی بررسی شده و 9 مقاله شاخص نیز به همراه میزگردهای تخصصی دراین کنفرانس،‌ ارائه می شود.

وی خاطر نشان کرد: علاقه مندان از دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی، مدیران و کارشناسان سازمانها و شرکت های وابسته ، همچنین دانشجویان دانشکده پست و مخابرات نیز در این کنفرانس علمی حضور می یابند.

رییس دانشکده پست و مخابرات اظهار کرد: همچنین تیم تخصصی از سوی دانشکده پست و مخابرات نیز، مأمور شده است تا با توجه به دیدگاه دکتر واعظی، وزیر ارتباطات، بر لزوم هدفمند بودن حمایت از رویدادهای علمی و ارائه نتیجه ملموس، راهکارهای عملیاتی پیاده سازی  آموزش الکترونیکی در حوزه ICT را از دستاوردهای این کنفرانس استخراج کنند.

یزدانیان با بیان اینکه دانشکده پست و مخابرات تنها مرجع ارائه آموزش های کوتاه مدت تخصصی در حوزه ICT در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، ادامه داد: ارائه آموزشهای تخصصی مخابرات همچون  نسل چهارم و پنجم ارتباطات سیار، اینترنت اشیاء، M2N، رایانش ابری و ...  در دستور کار قرار دارد.

رییس دانشکده پست و مخابرات ادامه داد: اکثریت استفاده کنندگان از آموزشهای تخصصی، متقاضی ارائه آموزش ها بصورت الکترونیکی هستند تا حداقل اتلاف زمانی در وقت همکاران بوجود آید.

یزدانیان در پایان تصریح کرد: اگر بخواهیم نقش محوری و مرجعیت آموزشی خودمان را حفظ کنیم، چاره ای نداریم جزآنکه آموزش های خودمان را  با استفاده از فناوری های روز در عرصه ICT ارائه دهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-22 17:27

افزودن دیدگاه جدید