کد مطلب: 

183773

گفت‌وگوی چالشی و بی پرده ماهنامه نسل چهارم با نصرالله جهانگرد!

نصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگوی بی پرده با ماهنامه نسل چهارم مطرح کرد: "تمرکز بنده بر توسعه ICT در کشور است و نه توسعه مجادلات بی پایه"
گفت‌وگوی چالشی و بی پرده ماهنامه نسل چهارم با نصرالله جهانگرد!

به گزارش سیتنا، در گفت‌وگوی ویژه‌ی چهارمین شماره ماهنامه نسل چهارم با مهندس نصرالله جهانگرد، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، نحوه حضور وی در تیم واعظی، رابطه با تشکل های خصوصی، ملاقات با توریست های آمریکایی، ارتباط با جاسوس دستگیر شده، روابط حزبی و نحوه تعامل با منتقدان و در حوزه تخصصی مباحث مرتبط با شبکه ملی اطلاعات، شبکه های نسل بالا و دولت الکترونیک تشریح شد.

نصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران است. وی پیش از این مشاور و نماینده ویژه رئیس جمهور در فناوری اطلاعات و ارتباطات و مسؤول تدوین برنامه تکفا در دولت اصلاحات بود و مسوولیت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه وزارت وقت پست و تلگراف و تلفن را در کارنامه دارد.

پس از هماهنگی های کمی طولانی، بالاخره در محل دفتر مرکزی سازمان فناوری اطلاعات با وی به گفت‌وگو نشستیم. گفت‌وگویی که به جهت انباشت سوالات متعدد و حواشی پیرامونی مسوولیت این مدیر عالی رتبه وزارت ارتباطات، چالشی و بی پرده بود، ولی جهانگرد با صبوری به سوالات پاسخ داد...

متن این گفت‌وگوی تفصیلی را می توانید طی روزهای آتی در شماره چهارم ماهنامه نسل چهارم که همزمان با توزیع عمومی در سراسر کشور، در مجلس شورای اسلامی، مجموعه وزارت ارتباطات و شرکت های تابعه و سایر نهادهای اجرایی و پژوهشی مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات توزیع می شود، مطالعه کنید. همچنین پس از توزیع این ماهنامه می توانید فایل پی دی اف مجله را در سایت ماهنامه به آدرس 4Gnews.ir دریافت کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-01-16 00:39

افزودن دیدگاه جدید