کد مطلب: 

182912

30 آذر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره تامین اجتماعی و رسانه

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره تامین اجتماعی و رسانه 30 آذر ماه جاری به پایان می رسد و تمدید نمی شود.
30 آذر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره تامین اجتماعی و رسانه

به گزارش سیتنا، در صورتی که علاقه مندان ارسال آثار به جشنواره، تاکنون اقدام به ارسال اثر خود نکرده اند، فقط تا پایان روز دوشنبه سی ام آذر ماه جاری برای ارسال آثار فرصت دارند.

مراسم پایانی و اهدای جوایز این جشنواره روز 27 بهمن ماه 1394 با حضور مقامات و مسئولان سازمان تامین اجتماعی و جمعی از اساتید و پژوهشگران برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در نخستین جشنواره تامین اجتماعی و رسانه می توانند آثار مکتوب خود را در بخش های مقاله ، یادداشت، مصاحبه و گفت‌وگو، گزارش(خبری و تحلیلی)، عکس، طرح وکاریکاتور و طنز مکتوب و در بخش رادیو و تلویزیون (مراکز استانی و ملی) در قالب گزارش (خبری، ویژه خبری و ...)، مستند (خبری و غیرخبری) و مصاحبه و گفت‌وگو (زنده و ضبطی) به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

شرکت کنندگان می توانند فرم PDF مشخصات آثار را با مراجعه به پایگاه رسمی جشنواره به نشانی www.tamin.ir درگاه جشنواره تأمین‌اجتماعی و رسانه دانلود و پس از تهیه نسخه چاپی و تکمیل آن به تعداد آثار ارسالی، به همراه اصل آثار انتشار یافته در مطبوعات و خبرگزاری‌ها یا لوح فشرده برنامه پخش‌شده رادیو و تلویزیونی به نشانی پستی دبیرخانه جشنواره: تهران – خیابان احمد قصیر (بخارست) – خیابان دوازدهم -  پلاک 22 – مؤسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه – دبیرخانه نخستین جشنواره تأمین اجتماعی و رسانه ارسال کنند.

همچنین دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن 9-88517087  و نمابر: 88517087 در ساعات اداری آماده پاسخگویی به پرسش های احتمالی علاقمندان به شرکت در جشنواره است.

داوری نهایی جشنواره تامین اجتماعی و رسانه در بخش آثار مطبوعات ، خبرگزاری ها و رسانه های دیجیتال را آقایان دکتر مجید رضائیان، دکتر مهدی فرقانی، دکتر حسن نمکدوست، علی اکبر قاضی زاده و فریدون صدیقی و در بخش آثار رادیو و تلویزیونی آقایان دکتر اکبر نصر اللهی و دکتر مرتضی حیدری برعهده خواهند داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-20 17:22

افزودن دیدگاه جدید