کد مطلب: 

180489
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات، تاکید کرد:

طرح جویشگر بومی یکی از طرح‌های کلیدی در راستای شبکه ملی اطلاعات

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات با تاکید بر حمایت این وزارتخانه از شرکت‌های ارزش‌آفرین در اجرای طرح جویشگر بومی، گفت: طرح جویشگر بومی یکی از طرح‌های کلیدی در راستای شبکه ملی اطلاعات محسوب می‌شود و انجام این طرح برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یک ضرورت است.
طرح جویشگر بومی یکی از طرح‌های کلیدی در راستای شبکه ملی اطلاعات

به گزارش سیتنا، برات قنبری در شانزدهمین نشست شورای راهبری جویشگر بومی، با بیان اینکه وزارت ارتباطات به تمام تصمیم‌های گذشته درباره طرح جویشگر بومی پایبند بوده و تصمیم‌های شورای راهبری جویشگر بومی مورد احترام و تایید این وزارتخانه است، اظهار داشت: در اجرای این طرح، می‌بایست طوری حرکت کنیم که از آورده‌های خوب هر کدام از شرکت‌ها، دیگر شرکت‌ها هم استفاده کنند.

وی افزود: دستاورد خوب این طرح زمانی خواهد بود که اعلام شود شرکت‌های مرتبط با این طرح به توانمندی رسیده‌اند و می‌توانند روی پای خود بایستند و دیگر به کمک دولت احتیاجی ندارند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت، خواستار تقسیم بازار بین شرکت‌ها، فعال شدن شرکت‌های دیگر و حرکت جمعی با حداکثر استفاده از توان نخبگان بخش شد و گفت: به همه آنانی که می‌توانند ارزشی بیافرینند، کمک خواهیم کرد و شرکت‌ها نگران هزینه تهیه سرور و پهنای باند نباشند.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: سیاست شورای راهبری جویشگر بومی باید کاهش هزینه‌های تمام شده برای شرکت‌ها باشد.

در شانزدهمین نشست شورای راهبری جویشگر بومی، رییس و دبیر شورا گزارشی از پیشرفت طرح جویشگر بومی بیان و در ادامه، موضوع جویشگر یوز و نحوه ادامه همکاری مطرح شد.

بر اساس این گزارش، تمام اطلاعات مربوط به این طرح در پایگاه اینترنتی جویشگر بوم به نشانی " www.didras.ir " در دسترس علاقه‌مندان است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-09-09 15:46

افزودن دیدگاه جدید