کد مطلب: 

177953

نظر دکتر عارف درباره شنود مکالمات تلفن همراه

یکی از حضار خطاب به عارف گفت: «می‌خواهید موبایل‌هایمان را به بیرون منتقل کنیم تا با خیال راحت صحبت کنید؟» عارف گفت: «بالاترین شنود از سوی خداوند صورت می‌گیرد و دیگر شنودها بی‌اثر است. ما هیچ چیزی برای مخفی کردن نداریم».
نظر دکتر عارف درباره شنود مکالمات تلفن همراه

به گزارش سیتنا، عصر ایران از قول علیرضا خامسیان، در خاطره‌ای که بخشی از آن در بالا آمد، نوشت: دیدارهای این روزهای دکتر عارف حال و هوای دیگری دارد. گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف برای بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود و البته شنیدن سخنان و توصیه‌های رئیس بنیاد امید ایرانیان به دفتر او می‌آیند.

از گروه‌های سیاسی و اجتماعی گرفته تا شخصیت‌های سیاسی و حوزوی، از نمایندگان فعلی و پیشین مجلس تا فعالان دانشجویی. اما وقتی تشکل‌هایی که با محوریت جوانان به دیدار عارف می‌آیند، او با انرژی مضاعفی در جلسه حاضر می‌شود و با دقت به اظهارنظرهای جوانان گوش می‌دهد و طبق معول نکاتی را یادداشت می‌کند و به تک تک دغدغه‌های مطرح شده پاسخ می‌دهد. گلایه‌ها از وضعیت کشور و برخی وعده‌های بر زمین مانده دولت شاه‌بیت اکثر دیدگاه‌های مطرح شده در دیدارهای گروهی با رئیس بنیاد امید ایرانیان است اما دکتر عارف که خود زمانی بالاترین مقام اجرایی را بعد از رئیس‌جمهور بر عهده داشت، می‌گوید که باید درک کرد دولت در چه شرایطی روی کار آمده است و باید به دولت فرصت داد.

روز گذشته که جمعی از دانش‌آموختگان علوم سیاسی به دیدار دکتر آمده بودند، زمان آغاز سخنان عارف یکی از حضار خطاب به او گفت: «می‌خواهید موبایل‌هایمان را به بیرون منتقل کنیم تا با خیال راحت صحبت کنید؟» که دکتر خطاب به این جوان گفت: «اولاً وقتی معتقدیم بالاترین شنود از سوی خداوند صورت می‌گیرد و دیگر شنودها بی‌اثر است؛ ثانیاً ما هیچ چیزی برای مخفی کردن نداریم». این پاسخ، جوانان حاضر در جلسه را به وجد آورد.

یادم می‌آید وقتی سال گذشته سرقت هدفمند از دفتر دکتر عارف صورت گرفت و صندلی و رایانه او را به صورت خیلی شیک از دفتر خارج کردند، از دکتر پرسیدم چرا سراغ شما آمدند؟ او هم با لبخند همیشگی خود گفت: «ایرادی ندارد ... ما که چیزی برای مخفی کردن نداریم؛ فقط زحمتشان زیاد شد».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-10 15:10

افزودن دیدگاه جدید