کد مطلب: 

172319

گنجینه سپهر ویژه پزشکان ، پیراپزشکان و پرستاران

بانک صادرات ایران به عنوان یکی از بانکهای بزرگ کشور، به منظور تأمین نیازهای مالی اهداف و پروژه های آتی پزشکان ، پیراپزشکان و پرستاران کشور و برآورده کردن نیازهای مالی این قشر زحمتکش و ایجاد سرمایه ای مطمئن از محل پس اندازهای تدریجی ، اقدام به ارایه و اجرای طرح سپرده سرمایه گذاری گنجینه سپهر ویژه پزشکان و پرستاران کرده است .

به گزارش سیتنا، این بانک به منظور جذب و جلب نظر پزشکان ، پیراپزشکان و پرستاران و افزایش رضایتمندی آنان و همچنین جهت حفظ و ارج نهادن به اعتماد عمومی تلاشگران عرصه سلامت، این بار اقدام به ارایه طرح گنجینه سپهر برای  پزشکان و پرستاران جامعه با هدف بهره مندی و استفاده از مزایای طرح مزبور کرده است.

گنجینه سپهر  سپرده‌ای است که مشتریان با دریافت نرخ سود سپرده بلندمدت بتوانند بصورت اقساطی سپرده‌گذاری کرده و در صورت نیاز از حساب خود به هر میزان برداشت نمایند.  این دارای ارزش اقتصادی که در راستای تسریع و تأمین تمام یا بخشی از سرمایه مورد نیاز جامعه پزشکان ، پیراپزشکان و پرستاران می باشد.

اعتماد و وفاداری سپرده گذاران عزیز دلیل تلاش روز افزون و بیش از پیش این بانک برای طراحی و ارایه خدمات و محصولاتی متناسب با خواسته ها و نیازهای آتی شماست تا در زندگی موجبات آرامش خاطر بیشتر این عزیزان فراهم گردد.

افتتاح حساب گنجینه سپهر بانک صادرات ایران امکانی را برای پزشکان ، پیراپزشکان و پرستاران فراهم می کند تا بتوانند با پس اندازها و سرمایه گذاری تدریجی خود نزد این بانک دارایی فعلی خود را افزایش داده و با آن امور زندگی خود را رونق بیشتری بخشند.

بر اساس این گزارش نرخ سود این سرمایه گذاری مطابق با نرخ سود سپرده های سرمایه گذاری بلند مدت 1 ساله، بر اساس نرخ های مصوب بانک مرکزی ج.ا.ا در هر دوره تعیین می گردد. مدت این نوع سپرده گذاری یک سال است که در پایان دوره مطابق با درخواست مشتری و طبق ضوابط بانک، قابل تمدید می باشد. سرمایه گذاری گنجینه سپهر به صورت یکجا، اقساطی و یا ترکیبی امکان پذیر است. سود سپرده سرمایه گذاری گنجینه سپهر مجددا در همان حساب سرمایه گذاری می گردد و حداقل مبلغ جهت افتتاح حساب 000/000/1 ( یک میلیون ) ریال می باشد و این مبلغ به عنوان قسط اول در نظر گرفته خواهد شد . در این طرح امکان افزایش سرمایه، متناسب با مبلغ اقساط پس انداز مشتری وجود دارد .

امکان واریز وجوه (اقساط و ...) از طریق حضور مشتری در شعبه، تعریف دستور پرداخت و یا از طریق سیتم بانکداری الکترونیکی مهیا می باشد .

در صورت پرداخت مبالغ اضافی و بیش از مبلغ مندرج در قرارداد، سود حاصل از سرمایه پایان دوره به تناسب آن افزایش می یابد و در صورت برداشت جزئی از حساب، به دلیل کوتاه بودن مدت دوره (یک ساله) ، برگشت سود کمتری نیز محاسبه می شود .

گفتنی است  اساتید و طلاب عزیز می توانند جهت بهره مندی از این خدمت و فرصت استثنایی و اطلاع از سایر شرایط حساب و نحوه محاسبه سود آن به سایت بانک صادرات ایران www.bsi.ir و یا به یکی از شعب این بانک مراجعه و نسبت به افتتاح حساب سپرده گنجینه سپهر  اساتید و طلاب اقدام نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-14 17:23

افزودن دیدگاه جدید