کد مطلب: 

172194
وزیر دادگستری:

اگر فیلترینگ هوشمند وایبر و واتس آپ نتیجه ندهد، ناچار به فیلتر کل شبکه‌ایم

وزیر دادگستری، گفت: به دلیل شکایات مردم از برخی شبکه های اجتماعی اگر کنترل فنی و فیلترینگ های هوشمند نتیجه نداشته باشند، ناچار به فیلتر شبکه ها هستیم.
اگر فیلترینگ هوشمند وایبر و واتس آپ نتیجه ندهد، ناچار به فیلتر کل شبکه‌ایم

به گزارش سیتنا، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی عصر پنج شنبه در حاشیه بازدید از سازمان ملی استاندارد در جمع خبرنگاران، با اشاره به فعالیت برخی شبکه های اجتماعی که سلامت اخلاقی خانواده ها را به خطر انداخته اند، گفت: از شبکه های اجتماعی مانند لاین، وایبر و واتس آپ شکایت های زیادی به قوه قضاییه رسیده است.

وی اظهار داشت: وظیفه قوه قضاییه این است که به طور جدی با هر آنچه که سلامت اخلاقی و روانی خانواده ها را تحت تاثیر قرار می دهد، مقابله و برخورد کند.

پور محمدی ادامه داد: دولت نیز تلاش دارد تا آنجایی که می تواند با کنترل فنی و فیلترینگ های هوشمند از ادامه فعالیت برخی شبکه ها ممانعت نکند، اما این اقدام تا زمانی صورت می گیرد که این شبکه های اجتماعی از لحاظ اخلاقی به تهدید تبدیل نشوند.

وی افزود: به دلیل شکایات مردم از برخی شبکه های اجتماعی اگر کنترل فنی و فیلترینگ های هوشمند نتیجه نداشته باشند، ناچار به فیلتر شبکه ها هستیم.

پور محمدی خاطرنشان کرد: اگر نتوانیم به طور هوشمند از گسترش بخش های ناسالم این شبکه ها جلوگیری کنیم در نهایت ناچار می شویم که اصل شبکه ها را با محدودیت مواجه کنیم و این موضوع در حال بررسی در قوه قضاییه و مجریه است و نتیجه نهایی آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-10 04:49

دیدگاه‌ها

تصویر محمد
با سلام هر ابزاری استفاده مفید و غیر مفید داره و عواملی نظیر جدید بودن چنین مواردی گاها موجب افراط در استفاده از آنها شده اما مزایا و خدماتی که این ابزارها به کاربرانی که استفاده مفید دارند رو نباید نادیده گرفت و از طرفی چرا باید مانع استفاده میلیونی کاربران در مقابل شکایت برخی افراد شد
ارسال شده توسط محمد در 18 فروردين 94 - 17:14

افزودن دیدگاه جدید