کد مطلب: 

17142

از شرکت شسکام چه خبر؟

مدیرعامل شسکام در مورد شرایط حال حاضر این شرکت، گفت: نقطه اتکای این شرکت تثبیت قابلیت ها و اعتماد سازی تا مرحله برند سازی برتر و توسعه در خارج از عرصه مخابرات می باشد.
از شرکت شسکام چه خبر؟

به گزارش سیتنا، "علی مطهری" با اشاره به اینکه حدود یک سال از تشکیل شرکت سرمایه کارکنان ارتباطات و مخابرات (شسکام) گذشته است، گفت: تشکیل چنین شرکت هایی در سال‎های ابتدایی نیاز به همراهی و حمایت دارد و شرکت مخابرات ایران به عنوان سهامدار حدود پنجاه درصد سهم ملاک عمل است و انشاء الله به بهترین شکل شاهد پیشرفت امور خواهیم بود.

مطهری افزود: طی این مدت کوتاه با بهره مندی سود بیست درصدی و تقسیم آن بین سهامداران رشد خوبی را در پیشبرد اهداف شسکام خواهیم داشت.

علی مطهری در مورد سهم سرمایه گذاری شسکام در پروژه های مخابرات، گفت: با جذب سرمایه گذاران و انجام پروژه های عملیاتی در 20 استان کشور به طور کلی حدود 30 درصد سهام و پروژه های مخابرات سرمایه گذاری شده که این روند در حال افزایش است.

وی افزود: پروژه های در حال اجرا شامل ارائه خدماتی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در قالب عرضه سرویس های خدماتی ، مدیریت منابع ، نرم افزار ، خدمات پشتیبانی و در زمینه اجرایی و عملیاتی شامل نگهداری و سرویس تجهیزات مخابراتی و شبکه های کابل و اجرای پروژه های فیبر نوری می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.1 (11 رای)
سیتنا 5
2014-10-10 08:32

دیدگاه‌ها

تصویر ابراهیم بیگلری
سلام بنده 800 هزار تومن سهام چند ساله دارم هرسال سودش دادن امسال میگن باید یک ملونتومن بشه خودشان هم سهام ندارن بدن تکلیف من چی میشه
ارسال شده توسط ابراهیم بیگلری در 04 اسفند 99 - 19:50
تصویر Anonymous
سلام من 800 هزارتومن سهام دارم بمن سود ندان میگن یاید یک ملیون باشه خودشان هم سهم نمیدن تکلیف بنده چی هیت
ارسال شده توسط Anonymous در 04 اسفند 99 - 19:41
تصویر بختیار شرفی نصرت
سلام خسته نباشی دوستان من از کارمندان رسمی مخارت تستان همدان هستم که جز افرد سهامدار شرکت شستگام هستم تا کنون هیچ مدرکی برای اینجانب نیامده که بنده جز سهامدار شرکت میباشم لذا خواهشمند است نستی به ارسال مدارک اینجانب اقدام گردد ممنونم
ارسال شده توسط بختیار شرفی نصرت در 12 خرداد 95 - 09:38
تصویر shahram
این عملکردی که ما شرکتی ها دیدیم طی این شش ماه در گیلان بجز درگیری میان خانواده ها به خاطر کم شدن حقوق ودیر دادن آن فکر نمی کنم هیچ عقل سلیمی سال آینده بخواد با آنها قرارداد ببندد ششماه است که نه از اضافه کار ما خبری هست نه حق شیفت فقط میگویند میدهیم که وعده سر خرمن بیش نیست
ارسال شده توسط shahram در 06 مهر 94 - 22:40

افزودن دیدگاه جدید