کد مطلب: 

16379

بازار مخابرات دنیا، یک بازار 18 هزار میلیارد دلاری است

بازار مخابرات دنیا، یک بازار 18 هزار میلیارد دلاری است

مراسم تودیع مهندس عبدالعظیم قنبریان، معاون سابق شبکه و سرپرست فناوری اطلاعات مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و معارفه مهندس محمدرضا حاج محمدی به عنوان معاون شبکه و معاون فناوری اطلاعات این شرکت، صبح امروز با حضور مهندس ابراهیمی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و جمعی از مدیران ارشد این شرکت در ساختمان دامن افشار برگزار شد.

 

به گزارش سیتنا، مهندس ابراهیمی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیران شبکه و آی تی، با اشاره به رسم زیبای قدردانی از مدیران به هنگام تغییر آنان، گفت: هیچ گلی بی خار نیست و قطعاً برای همگی افراد وقت می گذاریم و از خدمات آنان تشکر می کنیم.

 

وی، با اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران ، ایجاد شبکه وسیع و پهناوری را شروع کرده و ادامه داده و اکنون نیز در حال خدمات دهی است، افزود: شرکت مخابرات در هر نقطة شهری، روستایی و جاده ای در حال کار است و این امر ، جای خوشحالی و غرور دارد.

 

مهندس ابراهیمی، ضمن قدردانی از خدمات مدیران قبلی ، اظهار داشت: ما باید برای گسترش هر چه مطلوب تر ارتباطات کشور بکوشیم و حرکت های جدی و جهادی مدیران و کارکنان قبلی را ادامه داده و با تغییر فناوری و نسل جدید ارتباطات ، نیز با پا گذاشتن به جای پای زحمتکشان گذشته ، به امور مردم رسیدگی کنیم. اکنون بازار مخابرات در دنیا ، یک بازار 18 هزار میلیارد دلاری است و با توجه به اینکه یک درصد جمعیت دنیا را داریم ؛ باید بتوانیم 18 میلیارد دلار در سال درآمدزایی کنیم و تا حد توان خود ، سهم مان را از این بازار به دست آوریم.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، خاطرنشان کرد: پایه و اساس شرکت، خدماتی است و باید به خوبی آن را به سامان رسانده و بدانیم که این شرکت ، تنها یک بنگاه صرف اقتصادی نیست ، بلکه ما متولی ICT کشور هستیم و به نیاز جامعه پاسخ دهیم . نظر ما این است که درآمدها باید به خودمان برگردد و با توسعة مخابرات ، رشد کنیم. ما باید براساس توسعه ی ICT کار کنیم و به بخش خود رسیدگی کنیم. فعالیت های داخلی و خارجی را گسترش دهیم. نبوغ و توانمندی های ایرانی ها از تمامی همسایگان ما بیشتر است و این تکلیف ماست.

 

وی افزود: فضای کار ما اقتصادی و خدماتی است ، هر نوع کار و فعالیت ما از تغییر ساختار و نیروی انسانی تا خرید تجهیزات و مشاوران باید در راستای افزایش ارائه خدمات و بالا بردن درآمد باشد ؛ از این رو خواهش می کنم که عزیزان این حوزه کمک کنند تا موفقیت سایر حوزه ها نیز تضمین شود. برغم تمامی کمبودها و مشکلات ، با کمک مهندس قنبریان ، فعالیت خوبی شروع شده است که به خاطر آن ، از ایشان و همکاران شان تقدیر می کنم.

 

مهندس ابراهیمی با تشکر از اعضای هیأت مدیره گفت: اعضای محترم هیأت مدیره در بحث تفویض اختیارات ، نهایت کمک را به من داده اند. وزارت نیز مخابرات ایران را می شناسد و پروانه را به یک نفر داده و از ما نیز طلب می کند.

 

پیش از سخنان مهندس ابراهیمی ، مهندس قنبریان به تشریح وضعیت حوزه ی معاونت شبکه در زمان قبل از مدیریت خویش و وضعیت فعلی آن پرداخت و ضمن قدردانی از همکاران خویش در دوران مسؤولیت خود ، برای مهندس حاج محمدی آرزوی موفقیت نمود.

 

مهندس کارگزار ، مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران نیز در سخنانی ، ضمن تبریک هفته ی کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) ، و آرزوی توفیق و موفقیت برای مهندس قنبریان و مهندس حاج محمدی ، همکاران را به تلاش بیشتر برای ارتقای جایگاه شرکت و خدمت به مردم دعوت کرد.

 

در این مراسم مهندس حاج محمدی ، معاون جدید شبکه و فناوری اطلاعات ، اعطای پروانه ی نسل سوم به شرکت مخابرات ایران را نشانگر موقعیت ممتاز این شرکت دانست و خواستار آن شد تا از این فرصت ، برای رشد سریعتر این حوزه و خدمت رسانی به مردم استفاده شود.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-31 13:18

افزودن دیدگاه جدید