کد مطلب: 

12056

عضو کمیسیون صنایع مجلس، تاکید کرد: "مردم از کاهش تورم بسیار بیشتر سود می‎برند تا افزایش حقوق"

عضو کمیسیون صنایع مجلس، تاکید کرد: "مردم از کاهش تورم بسیار بیشتر سود می‎برند تا افزایش حقوق"

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: پولی که از طریق یارانه‌ها به جامعه تزریق شد می‌توانست به سمت ایجاد اشتغال برود و یا می‌توانست در بیمه‌های تامین اجتماعی صرف شود امروز نه شاهد این رقم تورمی‌بودیم و این اندازه مردم زیر فشار اقتصادی بودند.

به گزارش سیتنا، "حسین گروسی" عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به افزایش 18 درصدی حقوق برای سال آتی، گفت: اگر دولت به حقیقت دنبال کاهش تورم است باید پول و سرمایه کشور را به سمت تولید ببریم در غیر این صورت هر اندازه حقوق کارمندان افزایش پیدا کند باز هم تاثیری در وضعیت رفاهی آن‌ها ندارد.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در دولت قبل این تجربه را داشتیم که افزایش پول در دستان مردم هیچ تاثیری در وضعیت بهبود رفاه آن‌ها ندارد.

 

گروسی تصریح کرد: حقوق کارمندان به جای 18 درصد،40 درصد هم افزایش پیدا کند به دلیل اثر نقدینگی و تورمی که دارد بر ارتقا شاخص های رفاه زندگی تاثیری نمی‌گذارد و باید به دنبال کاهش تورم برای افزایش قدرت خرید مردم بود.

وی ادامه داد: اگر همه ملت ایران بیمه بودند و هزینه های دارو و درمان آن ها را دولت می‌داد به مراتب وضعیت رفاه زندگی مناسب تر بود و مردم زیر فشار اقتصادی کم تری قرار می‌گرفتند.

 

این نماینده مردم در مجلس نهم هم چنین افزود: طرحی نیز از جانب نمایندگان داده شده است که دولت اعتبارات و بودجه تامین اجتماعی را افزایش دهد و برای ایجاد اشتغال نیز سرمایه گذاری ها افزایش یابد.

 

گروسی تصریح کرد: پولی که از طریق یارانه ها به جامعه تزریق شد می‌توانست به سمت ایجاد اشتغال برود و یا می‌توانست در بیمه های تامین اجتماعی صرف شود امروز نه شاهد این رقم تورمی بودیم و این اندازه مردم زیر فشار اقتصادی بودند.

 

وی ادامه داد: دولت باید برای سال اتی به این دو موضوع توجه کند و افزایش حقوق بحث های حاشیه ای است که نباید وقت گیر شود.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی هم چنین تاکید کرد: مردم از کاهش تورم بسیار بیش تر سود می برند تا افزایش حقوق.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-01-08 04:45

افزودن دیدگاه جدید